728 x 90

اعتراف به شکست تبلیغات دروغین و ادامه پیک پنجم کرونا در ایران

کرونا در ایران
کرونا در ایران

روزنامه حکومتی آفتاب یزد در مقاله‌ای به تاریخ چهارشنبه ۲۳تیر با اعتراف به تبلیغات دروغین ر‌ژیم آخوندی پیرامون واکسیناسیون و ادامه پیک پنجم کرونا در ایران؛ این تبلیغات را رپورتاژ آگهی‌ها و به نوعی کوبیدن بر طبل‌های توخالی نامید.
این مقاله با اشاره به پیشرفت کشورهای جهان در امر واکسیناسیون تا حد برگزاری دوباره مسابقات ورزشی با حضور تماشاگران و حتی پوشش واکسیناسیون به موارد غیرانسانی؛ وعده تولید ۲۰میلیون واکسن در فروردین!، واکسیناسیون ۱۴میلیون ایرانی تا خرداد ماه سال جاری و تولید ماهیانه ۲.۵ میلیون دوز واکسن را تنها قسمتهایی از این تبلیغات غیرواقعی؛ آن هم در کشاکش پیک پنجم هیولای کرونا دانسته است.


آفتاب یزد در ادامه مقاله با اعتراف به گسترش بیماری در استانهای جنوبی به‌ویژه سیستان و بلوچستان و پر شدن سردخانه‌ها با طعنه و تمسخر نسبت به نمکی وزیر بهداشت دولت آخوند روحانی می‌نویسد «بحران کرونا در سیستان نیز یکی از صفحات بسیار دردناک این پیک بیماری بوده، سکان‌دار بهداشت کشور همه چیز را تحت کنترل دانسته و خود را سردار کرونا می‌خواند. به‌نظر می‌رسد آقای وزیر و اذنابشان به جای صرف وقت و کالری برای استخدام کلمات حماسی در مصاحبه‌ها و یا توئیتر بازی باید بدانند هر یک روز و ساعت تأخیر ناشی از سوءمدیریت در واکسیناسیون نفوس کشور گناهی غیرقابل بخشش و بازی با جان بیش‌ از ۸۰میلیون نفر است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2bfab0b9-d847-4553-9615-a9054702e5ba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات