728 x 90

اعتراف به بحران اقتصادی و ترس و نگرانی سرکردگان نظام در جمعه بازارهای خامنه‌ای در تهران

آخوند ابو ترابی فرد
آخوند ابو ترابی فرد

در حالیکه کارنامه اقدامات اقتصادی دولت رئیسی جلاد ترس و نگرانی سرکردگان نظام را برانگیخته، آخوند ابوترابی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران به این بحران اقتصادی اعتراف کرد و گفت: نظام در موقعیت نامناسبی قرار دارد.

آخوند ابوترابی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران: «رکن توسعه متأسفانه در حوزه شاخصهای کلان اقتصادی رشد اقتصادی خلق ثروت نرخ تورم درآمد سرانه شرایط نامناسبی را تجربه می‌کند و انصافاً ملت عزیز به‌ویژه طبقات متوسط و ضعیف دوران سختی را سپری می‌کنند رشد حدود ۵۰درصد تورم در کنار رشد اقتصادی تقریباً منفی موقعیت جمهوری اسلامی را از نظر شاخصهای کلان در وضعیت نامناسبی قرار داده» (رادیو تهران رژیم ۳دی)

در جمعه‌بازار ولایت فقیه در تهران، سرکرده نمایشهای ۹دی در سالگردسرکوب قیامهای سال۸۸ گفت: فتنه ۸۸ از جنگ هشت ساله نیز خطرناک‌تر بود، زیرا دشمن همه امید نظام را نشانه گرفته بود.

علی محمد نائینی افزود: عده‌یی سعی می‌کنند با تحریف فتنه ۸۸ آن را به یک حادثه سیاسی، دعوای انتخاباتی و سوء تفاهم تقلیل دهند.

وی اعلام کرد: در پنجشنبه نهم دیماه در همه استانها و شهرستانها یک برنامه تجمع عمومی پیش‌بینی شده و در تهران میدان امام حسین تهران برگزار خواهد شد. (خبرگزاری فارس رژیم ۳دی)

نائینی رئیس ستاد موسوم به بزرگداشت ۹دی: «فتنه ۸۸ بر اساس اعتراف سران کشورهای غربی اسناد معتبر فتنه‌ای از پیش طراحی شده کاملاً آمریکایی و صهیونیستی بود فتنه مدیریت فتنه در خارج از کشور رهبران میدانی و پیاده‌نظام های آن از داخل یارگیری شده بود فتنه ۸۸ از جنگ هشت ساله خطرناک‌تر بود زیرا دشمن همه هویت ملت ایران را نشانه رفت». (سایت هیأت آنلاین رژیم ۳دی)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d223aa33-4d9f-4dff-adec-f9c11521f212"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات