728 x 90

اعتراف آخوند پژمانفر به گوشه‌یی از فساد حکومتی و قاچاق و احتکار کالا از جمله کالاهای پزشکی و دارو

آخوند نصرالله پژمانفر
آخوند نصرالله پژمانفر

آخوند پژمانفر عضو مجلس ارتجاع در جریان جنگ گرگها به گوشه‌یی از فساد حکومتی و قاچاق و احتکار کالا از جمله کالاهای پزشکی و دارو، که پیامدهای فاجعه باری برای جان و زندگی مردم دارد، اعتراف کرد:

پژمانفر عضو مجلس ارتجاع از مشهد ۱۶ شهریور۱۴۰۰ گفت: ما یکی از مسائلی که در کشور داریم عزیزان، بحث قاچاق هست و فسادهایی که در ذیل این موضوع شکل می‌گیرد.

هفته گذشته رفتیم در گمرگ بازدیدی انجام دادیم در آنجا با حجم انبوهی از سرم که ۵سال از تاریخ این سرم‌ها می‌گذرد، وارداتش از آلمان شده، این سرم‌ها ۵سال است وارد کشور شده از سال۹۵، فاسد شده در کشوری که امروز محتاج سرم هستیم این سرم‌ها وارد شده فاسد شده. سرم‌هایی که برای بیماران دیالیزی هست این سرم‌ها وارد شده و چند ماه دیگر اینها فاسد می‌شود، چند سال است در گمرک است، شیرهایی که والدین دنبال این شیرها می‌گردند و از این داروخانه به آن داروخانه، حجم قابل توجهی از این مواد مورد نیاز مردم، مواد دارویی، سرم ها، شیرخشک در اینجاها داره فاسد می‌شود.

(سایت خبرگزاری مجلس رژیم ۱۶شهریور)

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/07b0e63a-d3cd-4768-9eb0-5e96208daf1a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات