728 x 90

اعتراف آخوند ملکی: بد و بیراه گفتن مردم به نظام و شخصیتها به‌دلیل اوضاع و احوال اقتصادی

شعار مردم- شکسته پشت مردم زیر بار تورم
شعار مردم- شکسته پشت مردم زیر بار تورم

آخوند ملکی روز دوم خرداد در گفتگو با تلویزیون حکومتی آستان قدس رضوی به اعتراضها و مخالفت مردم با سختیها و فشارهای اقتصادی که حکومت به مردم تحمیل کرده اعتراف کرد و گفت مردم به نظام و سران حکومتی بد و بیراه می‌گویند.

 

این آخوند حکومتی در این گفتگو گفت: گرچه اوضاع و احوال اقتصادی سختی‌هایی که به مردم میرسه، اعصاب خیلی‌ها را خرد می‌کنه، یک چیزها را می‌گذارند کنار، گاهی بد و بیراه می‌گویند به این نظام، بد می‌گویند به شخصیت‌ها بد می‌گویند.

وی با اعتراف و دزدی و چپاول مردم توسط سران و نهادهای حکومتی با دجالیت آخوندی افزود: خدایا آنانی که دست‌شان در زندگی مردم است مسئول این مملکت هستند قسمتهای مختلف مالی و غیر مالی زندگی مردم دست‌شان هست ولی خدا را گذاشتند کنار، به‌وسیله اونها به زندگی محرومین فشار می‌آید، هر کسی هست در هر لباسی شرّ او را از زندگی مردم کوتاه فرما دستش را از زندگی مردم قطع کن.

آخوند ملکی اضافه کرد: شوخی نیست این مملکت ۸۰میلیونی که در داخل و خارج دارند سرمایه‌گذاری می‌کنند به هم بریزند، این مملکت را و امنیتش را از بین ببرند چطوری؟ تو این حکومت که با نظام اسلامی شکل گرفته بعضی از حاکمین‌اش هزار غلط کاری می‌کنند جفا و ظلم به مردم می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cb587fea-6f8b-4bb9-8935-175d3ce9c8a9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات