728 x 90

اعتراف آخوند علم‌الهدی به تردیدهایی که در میان نیروهای رژیم ایجاد شده

آخوند علم‌الهدی امام جمعه و نمایندهٔ خامنه‌ای در مشهد
آخوند علم‌الهدی امام جمعه و نمایندهٔ خامنه‌ای در مشهد

آخوند علم‌الهدی امام جمعه و نمایندهٔ خامنه‌ای در مشهد، در نمایش جمعهٔ این شهر به ریزش نیروهای رژیم تحت عنوان شبهات و تردیدهایی که این روزها در افواه مختلف متداول است، اعتراف کرد.

آخوند علم‌الهدی گفت: مسأله دست‌آوردهای انقلاب هست بعضی از برادران مخصوصاً بعضی از جوانها گاهی از اوقات این مسأله را به‌عنوان یک نقطه تردید و شبهه نسبت به جریان فرایند انقلاب مقدس اسلامی مطرح می‌کنند. خب انقلابی که بعد از ۴۲سال مدیریت زندگی اجتماعی ما را در عرصه معیشت و اقتصاد در این وضعیت قرار داده است چطور ما به این انقلاب وابسته بشویم؟ و چطور دنباله این انقلاب را بگیریم؟ این مسایل در افواه مختلف متداول است و احیاناً بعضی از عزیزان ما به‌عنوان یک شبهه و نقطه تردید نسبت به انقلاب مطرح می‌کنند (تلویزیون آستان رضوی_ ۱۸بهمن).

پیشتر آخوند آل هاشم، نماینده خامنه‌ای در تبریز هم گفته بود: ترامپ کار بایدن را راحت کرده است و حالا او (بایدن) نه تحریم جدید می‌تواند وضع کند که هزینه‌ای برای آنها داشته باشد و نه علاقه‌ای برای رفع تحریم‌ها دارد. بایدن به خیال خود می‌خواهد نظام را در حالت انتظار قرار دهد.

آخوند آل هاشم با اعتراف به ضعف و وادادگی در بالاترین سطوح رژیم افزود: هیچ کسی حق ندارد علامتی از ضعف و وادادگی در بیان و رفتار خود بروز دهد ( خبرگزاری سپاه پاسداران، فارس - ۱۷ بهمن).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f4b8d5ae-634c-402f-9c58-2c0be6f3f7e0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات