728 x 90

اعتراف آخوند علم الهدی به بحران حاکمیت و وحشت نظام ولایت فقیه از تکرار قیام

آخوند علم الهدا
آخوند علم الهدا

آخوند علم الهدی نماینده خامنه ای در مشهد نسبت به صحبت های اخیر آخوند امجد از مدرسین حوزهٔ قم واکنش نشان داد که گفته بود «آقای خامنه‌ای باید اینجا از اون استبداد رأی خودش بگذره.تمام این خونها و کشته ها که شده از ۸۸ به بعد همه اش مسئولش شما هستید آقای خامنه ای. خدا یک توبه یی نصیبتان کند بلکه توبه شما اثری داشته باشد و مسئولیت همه این اعمال و همه این کارهایی که شده شخص شما هستید به خاطر استبداد رأی تا از این استبداد رأی دست نکشید کار خطرناکه.همه جا خراب. دانشگاه خرابه . حوزه خرابه همه جا خرابه...».

 

آخوند علم الهدی: « هر وقت جریان دشمن بخواهد مسیر رهبری را منحرف بکند، بر امکانات یک نظام و قدرت ولایی دست پیدا کند، راهش سرکوب کردن حیثیت رهبری به‌وسیله عوامل خاصی است که با سرکوبگری حیثیت و شخصیت رهبری می‌شود بر یک نظام و جامعه ولایی مسلط شد، عین همین شگرد را در سال۸۸ داشتیم؛ در سال۸۸، بحث سر این بود که یک عده «ادعا» کردند تقلب در انتخابات، اگر این‌ها که مدعی تقلب در انتخابات بودند، باید با رئیس‌جمهور وقت مقابله می‌کردند نه با رهبری، این‌ها در شعارهایشان شروع کردند به رهبری اهانت کردن، ستون خیمه نظام را هدف قرار دادند، کسی نگفت مرگ بر رئیس‌جمهور و اهانتی به رئیس‌جمهور نکردند، این‌ها رهبری و مقام امامت و ولایت امت را مورد هجمه قرار دادند. . ...آنان هنوز هم در مقام سرکوبی نظام و مقابله با انقلاب، سعی می‌کنند ستون خیمه نظام و رهبری ولایت را مورد هجمه و حمله قرار بدهند. یک شیخ مفلوک ساده‌لوح نادان که حمل به صحتش این است که این را بگوییم والله اگر بخواهیم بررسی بیشتر بکنیم، باید بگوییم عامل نفوذی دشمن که مدتی در این کشور و جامعه آمده در صف بسیار حساسی در برابر جوانان جلوه‌گر شده و یک‌مرتبه مسیر کج خودش را نشان داد، منحرف و آواره این کشور و آن کشور شد و به مقام معظم رهبری در رسانه‌ها و موقعیت‌های مختلف توهین کرد، این را دشمن علم کرده، یا خودش عامل نفوذی دشمن است و یا این‌که دشمن در اطرافیانش یک عامل نفوذی ایجاد کرده.» (تلویزیون آستان رضوی رژیم ۵ دی )

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8e20b902-f0f4-4942-af4e-48537fde13f4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات