728 x 90

اعتراضات و تجمعات بازنشستگان و معلمان در ۱۵شهر

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

اعتراضات و تجمعات بازنشستگان و معلمان در ۱۵شهر با شعارهای

ما دیگه رأی نمی‌دیم، از بس دروغ شنیدیم و تا حق خود نگیریم از پا نمی‌نشینیم

خانم مریم رجوی: اعتراض و خیزش مستمر بازنشستگان، فرهنگیان، کارگران و زحمتکشان از اراده سازش ناپذیر مردم برای مقابله با یک رژیم نامشروع و جنایتکار خبر می‌دهد. حمایت از معترضان یک وظیفه ملی و میهنی است

صبح یکشنبه ۲۶اردیبهشت۱۴۰۰، بازنشستگان و مستمری‌بگیران و معلمان نهضت سواد آموزی در تهران و ۱۴شهر دیگر علیه وضعیت وخیم اقتصادی، حقوقهای زیر خط فقر و عدم پاسخگویی به مطالبات حداقل‌شان دست به تجمع اعتراضی زدند.

نیروهای انتظامی و لباس‌شخصیها با حضور در مقابل شعبات سازمان تأمین اجتماعی تلاش کردند مانع برگزاری این تجمعات شوند اما این تجمعات علاوه بر تهران در تبریز، مشهد، کرمانشاه، خرم‌آباد، اردبیل، ایلام، شیراز، کرج، کرمان، اصفهان، اراک، اهواز، بروجرد ولاهیجان برگزار شد.

معلمین نهضت سواد آموزی نیز به‌رغم تمهیدات سرکوبگرانه در تهران، اهواز، ایلام و تبریز تجمع اعتراضی برگزار کردند. تجمع معلمین در تهران تا ساعت ۱۲ظهر به طول انجامید. شمار دیگری از معلمان مقابل وزارت آموزش و پرورش در تهران تجمع کردند.

شعارهای تجمع‌کنندگان از جمله شامل: «ما دیگه رأی نمی‌دیم، از بس دروغ شنیدیم»، «تا حق خود نگیریم، از پا نمی‌نشینیم»، «تا جواب نگیریم، از اینجا نمی‌ریم» بود.

خانم مریم رجوی بر فرهنگیان و بازنشستگان معترض درود فرستاد که با تحریم انتخابات آخوندها برخروشیدند: ”ما دیگه رأی نمی‌دیم، از بس دروغ شنیدیم“ و ”تا حق خود نگیریم از پا نمی‌نشینیم“ و گفت اعتراض و خیزش مستمر بازنشستگان، فرهنگیان، کارگران و زحمتکشان از اراده سازش ناپذیر مردم ایران برای مقابله با یک رژیم نامشروع و جنایتکار خبر می‌دهد. حمایت از معترضان یک وظیفه ملی و میهنی است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۶ اردیبهشت۱۴۰۰ (۱۶مه۲۰۲۱)

-اعتراضات و تجمعات بازنشستگان و معلمان در ۱۵ شهر - 0

-اعتراضات و تجمعات بازنشستگان و معلمان در ۱۵ شهر - 1

-اعتراضات و تجمعات بازنشستگان و معلمان در ۱۵ شهر - 2

-اعتراضات و تجمعات بازنشستگان و معلمان در ۱۵ شهر - 3

-اعتراضات و تجمعات بازنشستگان و معلمان در ۱۵ شهر - 4

-اعتراضات و تجمعات بازنشستگان و معلمان در ۱۵ شهر - 5

-اعتراضات و تجمعات بازنشستگان و معلمان در ۱۵ شهر - 6

-اعتراضات و تجمعات بازنشستگان و معلمان در ۱۵ شهر - 7

-اعتراضات و تجمعات بازنشستگان و معلمان در ۱۵ شهر - 8

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/98f60c35-4527-4c06-a7c1-7c8af70d2db6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات