728 x 90

اعتراض و اعتصاب در شهرهای میهن

تهران. تجمع غارت شدگان موسسه آرمان البرز ایرانیان
تهران. تجمع غارت شدگان موسسه آرمان البرز ایرانیان

در اراک کارگران شرکت هپکو امروز سه‌شنبه 25اردیبهشت برای سومین روز متوالی در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق‌ عقب‌افتاده و حق سنوات بازنشستگان، راه‌آهن شمال به جنوب را مسدود کردند.

 

در یاسوج امروز سه‌شنبه 25اردیبهشت کارکنان قراردادی دانشگاه علوم پزشکی این شهر در اعتراض به پاسخگو نبودن کارگزاران رژیم به خواسته‌های‌شان در محوط دانشگاه تجمع کردند.

 

در آبادان ۳۰۰تن از بازنشستگان پتروشیمی در اعتراض به واریز نشدن حقوقشان در مقابل ساختمان فرمانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

در استان سیستان و بلوچستان کارگران کشت و صنعت گوهر کوه و تمپ روز سه‌شنبه ۲۵اردیبهشت ۹۷در اعتراض به افزایش نیافتن حقوقشان و امکان اخراج تجمع کردند

در اصفهان کارگران راه‌آهن در اعتراض به پرداخت نشدن حدود چهار ماه حقوق عقب مانده و حدود 14ماه بیمه خدمات درمانی، امروز سه‌شنبه 25اردیبهشت اعتصاب کرده و مقابل مدیریت شرکت تجمع کردند.

 

در تبریز جمعی از رانندگان ماشین‌های حمل زباله شهرداری در اعتراض به وضعیت معیشتی خود و خانواده‌هایشان مقابل شهرداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

در رشت صبح امروز، جمعی از غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین در مقابل شعبه سرپرستی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

غارت‌شدگان خشمگین در اعتراض به غارت داراییهای خود فریاد می‌زنند که چرا پولهای ما را پس نمی‌دهید. زنانی که در این تجمع حضور داشتند؛ بر روی دیوارهای شعبه نوشتند: این لونه فساده سیف مجوز داده-پولهای ما رو خوردن دروغ می گن پس دادن

 

تجمع‌کنندگان با زدن به در این مؤسسه حکومتی شعار می‌دادند مرگ بر دزد

در تهران نیز صبح امروز غارت‌شدگان مؤسسه آرمان البرز ایرانیان در مقابل دادسرای جرایم پولی در در خیابان فاطمی تجمع کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fea5d677-f1e4-4178-a56e-d463b52d3674"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات