728 x 90

اعتراض سپاه پاسداران به یزدی و لاریجانی: چرا به آبروی نظام چوب حراج زده‌اید

آخوند محمد یزدی و آخوند صادی لاریجانی
آخوند محمد یزدی و آخوند صادی لاریجانی

روزنامه حکومتی جوان وابسته به سپاه پاسداران طی مطلبی خطاب به آخوند یزدی و آملی نوشت: فیلترشکن نصب کنید و ببینید چگونه آبروی نظام را چوب حراج زده‌اید.

در بخشی از این مطلب آمده است:‌ شرایط کشور از لحاظ اقتصادی مناسب نیست و این موضوع را چه ناشی از عملکرد ضعیف دولتمردان بدانیم و چه ناشی از کارشکنی خارجی و چه هر دو، نباید باعث شود فراموش کنیم که این مردم دیگر ظرفیت باز شدن پنجره‌های جدید برای چالش را ندارند. باعث تأسف است، اما آقایان رؤسای قوه قضاییه سابق و اسبق را توصیه می‌کنیم تا اگر بحثی پیرامون «از کجا آورده‌ای؟»‌ها دارند، آن را از مسیر قانونی خود، یعنی دستگاهی که ۱۰سال بر مسند آن نشستند، پیگیری کنند و نه پشت بلندگو! باقی هم که اختلافات شخصی است و علنی کردنش دون شأن آقایان.

باید گفت وقتی از سخنرانی تند و بی‌سند علیه دیگری فارغ شدید و مهمانان مثلاً امین و محرم‌تان رفتند، وقتی نوشتن نامه تند و افراطی در دفاع از خود و علیه دیگری را به پایان بردید و ذیل آن را امضا کردید و بی‌آن که بدانید که مقهور فضاسازی رسانه‌یی شده‌اید، احساس استقلال کردید، پس سر بلند کنید و دنیا‌های بزرگ‌تر از خودتان را هم ببینید. این بار را ماهواره ببینید و شبکه‌های مخالف نظام را نگاه کنید، فیلترشکن نصب کنید و به توئیتر و تلگرام فیلتر شده بروید، سایت‌های معاند و فیلترشده را بخوانید و ببینید چگونه آبروی نظام برخاسته از آرمانهای اسلامی یک ملت و امام‌شان را حراج زده‌اید. ببینید با علنی و بزرگ‌سازی کردن اختلافاتی که نیازی نبود در این سطح و با این ادبیات مطرح شود، چگونه زبان طعنه زنان علیه ایران و ایرانی و رهبری و نظام و انقلاب اسلامی را دراز کرده‌اید. ببینید چگونه با کلیدواژه‌هایی که شما دست دشمن‌مان داده‌اید، آنان علیه کل سرزمین‌مان جمله می‌سازند، گزارش می‌نویسند و ذوق زده از آنچه آن را جنگ قدرت در جمهوری اسلامی می‌نامند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b5086445-61fc-4c84-a2d6-4fd8dd7e9eae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات