728 x 90

اعتراض زندانیان سیاسی در زندان ارومیه

زندان ارومیه
زندان ارومیه

زندانیان سیاسی زندان ارومیه به بازرسیهای نامتعارف و تخریب و توقیف لوازم شخصی خود اعتراض کردند و اعلام کرده‌اند تا زمان باز پس‌گیری لوازمشان دست به اعتصاب‌غذای جمعی خواهند زد.

بنا به گزارشهای منتشر شده ساعات اولیه صبح روز جمعه ۱۵شهریور، دهها تن از دژخیمان زندان ارومیه با ورود به بند سیاسی این زندان، زندانیان ساکن این بند را پس از بازرسی بدنی به هواخوری منتقل کردند و علاوه بر بازرسی کامل بند، اقدام به تخریب و ضبط لوازم زندانیان کردند.

مأموران جنایتکار زندان همچنین مواد غذایی، شوینده، کتابها و بسیاری اقلام دیگر که با هزینه شخصی خود زندانیان تهیه شده بود، همچنین کتاب قرآن برخی زندانیان را روی زمین ریخته و تخریب کردند.

مامورین همزمان با این اقدام، پتوها، پرده‌ها، ملحفه‌ها، تشک ها و نئوپان روی تخت ها و بسیاری وسایل دیگر را با خود برده‌اند و همزمان واحد بهداری زندان را که دو تن از زندانیان سیاسی به‌دلیل مشکلات حرکتی در آنجا نگهداری می‌شوند را نیز به همین شکل تحت بازرسی همراه با تخریب و ضبط وسایل قرار دادند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1b59e0d4-8531-4aed-aea6-95ffeb4b4205"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات