728 x 90

اعتراض و خیزش سراسری بازنشستگان با حضور چشمگیر زنان با شعارهای «از بس دروغ شنیدیم ما دیگه رأی نمیدیم»، «هم مجلس هم دولت بس است فریب ملت»

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

اعتراض و خیزش سراسری بازنشستگان با حضور چشمگیر زنان با شعارهای

«از بس دروغ شنیدیم ما دیگه رأی نمیدیم»، «هم مجلس هم دولت بس است فریب ملت»

روز یکشنبه ۲۹فروردین۱۴۰۰، بازنشستگان و مستمری‌بگیران برای سیزدهمین هفته طی سه‌ماه گذشته، علیه وضعیت وخیم معیشتی‌شان و در اعتراض به گرانی و حقوق‌های پایین در تهران و ۱۶شهر دیگر دست به اعتراض و خیزش زدند و به تحریم انتخابات فراخواندند. این تجمعات و راهپیمایی‌ها در حالی صورت گرفت که نیروهای سرکوبگر با ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز برای بازنشستگان، آنها را از شرکت در این تجمعات منع کرده بودند.

بازنشستگان و مستمری‌بگیران به‌جان آمده در تهران و شهرستانها مقابل سازمان تأمین اجتماعی و ادارات کل تأمین اجتماعی رژیم تجمع نمودند. در تهران معترضان از محل تجمع تا متروی شادمان راهپیمایی نمودند. معترضان شعار می‌دادند «ما دیگه رأی نمیدیم، عدالتی ندیدیم» و «مجلس، دولت، بس است فریب ملت»، «دولت خیانت می‌کند، مجلس حمایت می‌کند»، «مادیگه رأی نمیدیم، از بس دروغ شنیدیم»، «تا حق خود نگیریم از پا نمی‌نشینیم»، «فقط کف خیابون به‌دست میاد حقمون»، «اتحاد اتحاد رمز پیروزی ماست»، «سفره ما خالیه ظلم و ستم کافیه»، «معلم، کارگر، اتحاد اتحاد»، «همکار بازنشسته آزاد باید گردد»، «وعده وعید کافیه سفره ما خالیه»، «درد ما درد شماست مردم به ما ملحق شوید».

علاوه بر تهران بازنشستگان در کرج، اصفهان، اهواز، اراک، کرمان، کرمانشاه، قزوین، بندرعباس، مشهد، رشت، اردبیل، ساری، بهشهر، بروجرد، دزفول، هفت‌تپه و شوش، در مقابل اداره کل تأمین اجتماعی رژیم تجمع اعتراضی برگزار کردند. نیروی انتظامی سرکوبگر بهمراه مأموران لباس شخصی، در اغلب شهرها مانع پیوستن مردم به معترضان شده و از گرفتن فیلم و عکس توسط آنها ممانعت کردند. در تهران تجمع‌کنندگان با پهن کردن سفره خالی به وضعیت معیشتی بازنشستگان اعتراض کردند. حضور زنان در تجمع بازنشستگان تهران بسیار چشم‌گیر بود.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۹فروردین۱۴۰۰ (۱۸ آوریل ۲۰۲۱)

اعتراض و خیزش سراسری بازنشستگان با حضور چشمگیر زنان - 0

اعتراض و خیزش سراسری بازنشستگان با حضور چشمگیر زنان - 1

اعتراض و خیزش سراسری بازنشستگان با حضور چشمگیر زنان - 2

اعتراض و خیزش سراسری بازنشستگان با حضور چشمگیر زنان - 3

اعتراض و خیزش سراسری بازنشستگان با حضور چشمگیر زنان - 4

اعتراض و خیزش سراسری بازنشستگان با حضور چشمگیر زنان - 5

اعتراض و خیزش سراسری بازنشستگان با حضور چشمگیر زنان - 6

اعتراض و خیزش سراسری بازنشستگان با حضور چشمگیر زنان - 7

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c7194f4a-bca0-4ae7-a21b-c4bafc473425"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات