728 x 90

اعتراض و اعتصاب در اهواز، مشهد، شوش، یاسوج و برازجان + فیلم

اعتراض و اعتصاب در اهواز، مشهد، شوش، یاسوج و برازجان
اعتراض و اعتصاب در اهواز، مشهد، شوش، یاسوج و برازجان

از کارگران تا مالباختگان (غارت‌شدگان) در شهرهای اهواز، مشهد، شوش، یاسوج و برازجان برای گرفتن حداقلهای حقوق معیشتی خود دست به اعتصاب و اعتصاب زدند

 

اعتراض کارگران شهرداریهای اهواز

کارگران شهرداری مناطق ۴ و ۵ و ۶ در اهواز روز یکشنبه۱۷تیر ۹۷ دست به اعتصاب زدند. آنها در اعتراض به پرداخت نشدن ۵ماه حقوق عقب‌افتاده و بی‌توجهی به وضعیت خود دست از کار کشیدند.

 

تجمع مالباختگان کاسپین در مشهد

مالباختگان کاسپین در مشهد امروز یکشنبه در پاسخ به فراخوان قبلی و در اعتراض به غارت سپرد‌ه‌هایشان از سوی این مؤسسه وابسته به سپاه پاسداران در مقابل استانداری رژیم تجمع کردند.

آنان پلاکاردی در دست داشتند که روی آن نوشته بودند: شرم کنید و پول ما را پس بدهید».

 

اعتراض کارگران نیشکر هفت‌تپه خوزستان

نی‌برهای رسمی شرکت نیشکر هفت‌تپه خوزستان امروز یکشنبه در اعتراض به پرداخت نشدن ماهها حقوق عقب‌افتاده تجمع کردند و در شرکت را بستند.

 

تجمع اعتراضی کارگران فولاد بویر صنعت یاسوج

جمعی از کارگران فولاد بویر صنعت یاسوج در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود که ۳۰میلیون تومان برای هر کارگر است، در مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

 

اعتراف به اعتراض مردم برازجان:‌ برازجانیها خواستار حل مشکل کم‌آبی شدند

خبرگزاری رسمی رژیم مو سوم به ایرنا امروز ۱۷تیر ۹۷ به اعتراض مردم برازجان علیه بحران آب اعتراف کرد. این منبع نوشت:‌ این تجمع که روز شنبه از ساعت ۱۹ آغاز و تا ساعت ۲۳ ادامه داشت.در این تجمع اقشار مختلف مردم با سردادن شعارهایی نسبت به مشکلات ایجاد شده برای تأمین آب و بی‌نظمی در توزیع آن ابراز گله‌مندی کردند. معاون فرمانداری دشتستان نیز با حضور در جمع تجمع‌کنندگان قصد بیان اقدام های انجام شده را داشت که افراد با سردادن شعارهایی مانع از این مهم شدند.

 

جزییاتی از اعتراضات مردم برازجان

غروب روز شنبه ۱۶تیر (۷ژوییه) مردم و جوانان دلیر برازجان (استان بوشهر) در اعتراض به چهار روز قطع آب آشامیدنی و بی‌اعتنایی کارگزاران فاسد و سرکوبگر رژیم به وضعیت فاجعه‌بار معیشت مردم این شهر دست به تظاهرات زدند. تظاهرات مردم که از میدان بیمارستان شهر شروع شد، تا آخرین ساعتهای شب ادامه یافت. آنها شعار می‌دادند: مرگ بر دیکتاتور؛ دشمن ما همین‌جاست دروغ میگن آمریکاست؛ سوریه را رها کن فکری به‌حال ما کن؛ دولت بی‌لیاقت نمی‌خواهیم نمی‌خواهیم؛ نترسید نترسید، ما همه با هم هستیم؛ نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران؛ یک اختلاس کم بشه مشکل ما حل می‌شه؛ دشستانی می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد؛ یک دزدی هم کم بشه، مشکل ما حل می‌شه.

کارگزاران رژیم با وعده‌های تو خالی درصدد پراکنده ساختن مردم و فرو نشاندن خشم آنها بودند. اما مردم آنها را هو کرده و شعار می‌دادند:‌دروغه دروغه. نماینده خامنه‌ای و امام جمعه جنایتکار در هراس از بالا گرفتن قیام مردم از صحنه گریخت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ae68c7ba-97a2-4571-a6ff-843d94c04527"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات