728 x 90

اشرف ریفی: حزب حسن نصرالله در قتل‌عام انسانی (انفجار بیروت) نقش داشته است

اشرف ریفی وزیر سابق دادگستری لبنان
اشرف ریفی وزیر سابق دادگستری لبنان

سرلشکر اشرف ریفی وزیر پیشین دادگستری لبنان طی بیانیه‌یی ضمن محکوم کردن سنگ‌اندازی حزب‌الشیطان وابسته به‌دیکتاتوری آخوندی در تحقیقات انفجار عظیم بندر بیروت گفت حزب حسن نصرالله در این قتل‌عام انسانی نقش داشته است.

در بیانیه سرلشکر ریفی، آمده است: «به‌نصرالله یادآوری می‌کنیم که ما به پروژهٔ منطقه‌یی شما تن نخواهیم داد و شما را صرفاً دنباله‌رو حقیر در پروژه رژیم جنایتکار و تروریستی (حاکم بر) تهران می‌دانیم.

در نتیجهٔ تحقیقات و محاکمات ثابت شد که حزب نصرالله قاتل (رفیق) حریری و رفقای او بودند.

اشرف ریفی دربارهٔ انفجار بندر بیروت، تأکید کرد: «از نظر من و با توجه پیشینه‌یی که در مسئولیتهای امنیتی دارم، می‌توانم بگویم حزب حسن نصرالله در این قتل‌عام انسانی نقش داشته است. لبنانی‌ها بر حقیقت و عدالت اصرار دارند. هر کس که از اجرای عدالت به‌نفع جنایتکار ممانعت به‌عمل آورد، خود او در جنایت شریک است.

و هر کسی که موضوع نیترات تحت هر عنوان را برای ایجاد اخلال در تحقیقات و جلوگیری از عدالت امضا کند، او شریک جنایتکار است و اسم او از این لیست ننگ در طول عمر، حذف نخواهد شد. (سایت نیوز ۲۴۷ - ۱۷مرداد۱۴۰۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/97fb42f1-5d7b-4070-9562-a11a6e9d849c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات