728 x 90

اسکای نیوز: خشم و انزجار مردم فلسطین علیه نصب تصویر قاسم سلیمانی

پاره کردن تصاویر قاسم سلیمانی در غزه
پاره کردن تصاویر قاسم سلیمانی در غزه

روزنامه العرب۱۲دی ۹۹ نوشت: نصب عکسهای قاسم سلیمانی در نوار غزه موجب خشم و انزجار مردم فلسطین شد چرا که بسیاری از فلسطینی‌ها قاسم سلیمانی را یک جنایتکار جنگی، و کسی که در کشتار و جنایت جنگی در حق شهروندان سوری و عراقی به‌طور مستقیم دست دارد می‌دانند.

العرب افزود: هشتگ غزه – لعنت به روح قاسم سلیمانی در ترند توئیتر قرار گرفت این هشتگ در پاسخ به نصب تصاویر بزرگی از قاسم سلیمانی در میادین غزه آغاز شد.

توئیت کنندگان عکسهای پاره شده قاسم سلیمانی را که به‌طور گسترده‌ای در غزه دیده می‌شود باز نشر کردند. عکسهای قاسم سلیمانی در چندین مکان در غزه پاره و تخریب شد که نشان‌دهنده میزان خشم و نفرت عمومی از اوست . مردم غزه او را قاتل توصیف کردند.

اسکای نیوز۱۲دی ۹۹ نیز گزارش داد: نصب عکس قاسم سلیمانی در نواز غزه موج برانگیختن خشم فلسطینیها شد .

فلسطینی‌ها عکسهای قاسم سلیمانی را تخریب و پاره کردند . فلسطینی‌ها هم‌چنین در شبکه‌های اجتماعی خشم و انزجار خود را از نصب عکس قاسم سلیمانی ابراز داشتند. جوانان فلسطین ساعاتی بعد از نصب تصاویر سلیمانی آنها را پاره کردند و دستگیری چند تن از کسانی که عکس‌ها را پاره کرده بودند باعث شعله‌ور شدن بیشتر خشم فلسطینیها شد.

بسیاری از فلسطینی‌ها قاسم سلیمانی را یک جنایتکار جنگی می‌دانند که به‌طور مستقیم در کشتار و جنایتهای جنگی در حق شهروندان سوری و عراقی و عملیات نظامی علیه آنها دست داشته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/118dd53c-5a25-4e77-b29f-1dffef1fc234"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات