728 x 90

اسکای نیوز– تظاهرات در پاریس به‌ مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی

گزارش اسکای نیوز از تظاهرات در پاریس بمناسبت چهلمین سالگرد انقلاب ضد سلطنتی
گزارش اسکای نیوز از تظاهرات در پاریس بمناسبت چهلمین سالگرد انقلاب ضد سلطنتی

گزارش – تظاهرات در پاریس به‌ مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی

روز جمعه ۱۹ بهمن ۹۷، در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی، ایرانیان آزاده، اشرف‌نشانها و حامیان مقاومت ایران در پاریس تظاهرات و راهپیمایی کردند تا از قیام مردم ایران علیه دیکتاتوری حمایت کنند.

ایرانیان آزاده با گرامی‌داشت خاطره شهیدان و پیشتازان انقلاب ضدسلطنتی، با شعار «آزادی فریاد هر ایرانی»، علیه استبداد و وابستگی در میدان تاریخی دانفر روشرو در پاریس گرد آمدند تا مبرمترین خواسته‌های مردم و آزادیخواهان ایران را فریاد کنند. گزارشی از اسکای نیوز

اپوزیسیون ایران در پاریس پایتخت فرانسه تظاهراتی علیه نقض حقوق‌بشر توسط رژیم ایران برگزار کرد

این تظاهرات که به‌ مناسبت چهلمین سال انقلاب در ایران برگزار شد اعمال تروریستی رژیم آخوندی در خاک کشورهای اروپایی علیه اپوزیسیون را محکوم کرد.

سنابرق زاهدی مسئول کمیسیون شورای ملی مقاومت ایران گفت مردم ایران آماده قیام علیه رژیم کنونی هستند تا ظلم را سرنگون و نقض حقوق‌بشر در ایران را متوقف کنند.

سنابرق زاهدی: مردم ایران علیه جنایت و سرکوب و شکنجه و اعدام و دیکتاتوری قیام کردند و توانستند که رژیم شاه را سرنگون کنند ولی رژیم جدید یعنی رژیم ولایت فقیه که در ایران روی کار آمد و سر رشته امور را به‌دست گرفت صدها بار بدتر از زمان شاه عمل کرد. اعدامهای بیشتر، شکنجه بیشتر، جنگ و جنایت و دخالت در کشورهای دیگر، صدور جنگ به کشورهای دیگر، صدور تروریسم و این روزها دوباره می‌بینیم که در کشورهای اروپایی عملیات تروریستی را طراحی می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f654c9d8-50a6-4cea-a0a2-3dc1e5444701"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات