728 x 90

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس: ایران از هیچ حمایت مالی و تسلیحاتی دریغ نکرد

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس  در کنار قاآنی سرکرده نیروی تروریستی قدس
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در کنار قاآنی سرکرده نیروی تروریستی قدس

خبرگزاری حکومتی مهر روز جمعه ۳۱اردیبهشت با انتشار پیام اسماعیل هنیه تحت عنوان یک پیروزی استراتژیک در جنگ غزه نوشت که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس می‌گوید:

در حال حاضر ما خود را برای مرحله پس از پیروزی در نبرد شمشیر قدس آماده می‌کنیم؛ مرحله‌ای که با مراحل پیش از آن به کلی تفاوت دارد. رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: لازم است از جمهوری اسلامی ایران نیز قدردانی کنم. ایران از هیچ تلاشی برای حمایتهای مالی، تسلیحاتی و استراتژیک از مقاومت در غزه دریغ نکرد.

(خبرگزاری فرانسه این خبر را به‌نقل از تلویزیون حماس عیناً منتشر کرده است )

المنار تلویزیون حزب‌الله در بیروت نیز خبر داد اسماعیل هنیه مراتب سپاس خود را طی تماسی با پاسدار حسین سلامی سرکرده سپاه پاسداران به او اعلام کرده است.

همزمان خبرگزاری رسمی رژیم ایرنا خبر داد که سخنگوی جهاد اسلامی اعلام کرد:

جمهوری اسلامی ایران شریک ما در این پیروزی است

به گزارش ایرنا، سخنگوی جهاد اسلامی به نام ابوحمزه روز جمعه در سخنانی که به‌صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی منتشر شد افزود: نقش جمهوری اسلامی ایران و همه نیروهای محور مقاومت که با سلاح و تجربه ما را یاری کردند و پشتیبان واقعی برای تقویت امکانات مادی و فنی مقاومت بودند ارج می‌نهیم و به آنها می گوییم که شما در این پیروزی شریکید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e0da1ade-3056-42e0-9c5b-6fc3421c8fc4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات