728 x 90

اسلامی رئیس جدید سازمان انرژی اتمی رژیم، رابط اصلی با عبدالقادرخان برای کسب دانش بمب اتمی

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

اسلامی رئیس جدید سازمان انرژی اتمی رژیم، رابط اصلی با عبدالقادرخان برای کسب دانش بمب اتمی

خامنه‌ای و رئیسی با انتصاب محمد اسلامی، درصدد تسریع پروژه دستیابی به بمب اتمی هستند

رئیسی جلاد۶۷ پاسدار محمد اسلامی را به سمت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی منصوب کرد. پاسدار محمد اسلامی رابط اصلی رژیم برای کسب دانش ساختن بمب اتمی از عبدالقادر خان دانشمند پاکستانی است. این انتصاب به‌خوبی نشان می‌دهد رژیم آخوندی درصدد تشدید و تسریع پروژه‌های رژیم در راستای دستیابی به بمب اتمی است.

مقاومت ایران ۱۶سال پیش در ۴شهریور ۱۳۸۴ در یک کنفرانس مطبوعاتی در واشنگتن، اعلام کرد: مطابق اطلاعات کسب شده از درون رژیم توسط سازمان مجاهدین خلق ایران پاسدار سرتیپ محمد اسلامی حداقل دو بار در سال۱۳۶۵ و ۱۳۶۶ با عبدالقادر خان ملاقات کرده است. اسلامی در آنزمان رئیس مؤسسه آموزش و تحقیقات دفاعی وزارت دفاع و مأموریت اصلی او کار تحقیقاتی در زمینه سلاح هسته‌یی بود. ملاقات با عبدالقادرخان توسط رضا امراللهی رئیس وقت سازمان انرژی اتمی هماهنگی شده بود.

در کنفرانس دیگری در بروکسل در ۳۱شهریور ۱۳۸۴ سازمان مجاهدین اعلام کرد: معاملات با عبدالقادر خان در سال۱۹۸۶ مستقیماً در تهران صورت گرفته و طرف مذاکره با او محمد اسلامی بوده است. علاوه بر آن در سال۱۹۸۷نمایندگان عبدالقادر خان در دوبی با اعضای سپاه پاسداران ملاقات کردند تا نقشه‌های بمب اتمی و دیگر اطلاعات ضروری را به آنها منتقل کنند.

خبرگزاری فرانسه در ۲۷ آبان۱۳۸۴ نوشت شورای ملی مقاومت ایران طی بیانیه‌یی به خبرگزاری فرانسه گفت که مأمور سپاه پاسداران ایران که به‌عنوان محمد اسلامی تعیین هویت شد از ۱۹۸۷ با نمایندگان بازار سیاه اتمی در ارتباط بوده است.

اسلامی که تا چند روز پیش وزیر راه و شهرسازی روحانی بود، از دههٔ۶۰ در بنیاد ضد مستضعفان و کمیته‌های جنایت و سرکوب به نام «کمیته انقلاب اسلامی» مشغول به کار شد و مدتی مسئول امور فنی و مهندسی کمیته و سپس معاون فرماندهی کل کمیته شد. او در سالهای بعد معاون مهندسی و طرح‌های توسعه سازمان صنایع دفاع بزرگ، مدیرعامل شرکت هواپیماسازی ایران، قائم‌مقام سازمان صنایع هوافضا، رئیس مؤسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع. معاون مهندسی پدافند غیرعامل وزارت دفاع بوده است. وی در سالهای ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ استاندار مازندران بود.

محمد اسلامی در تاریخ ۷شهریور ۱۳۸۷ به‌خاطر نقشش در فعالیت‌های حساس مربوط به غنی‌سازی اورانیوم بر اساس قطعنامه ۱۸۰۳ شورای امنیت سازمان ملل متحد در لیست تحریم‌های این سازمان قرار گرفت.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۹شهریور۱۴۰۰ (۳۱ اوت۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c207e93c-77ce-4c7f-972a-ad57ef6310cd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات