728 x 90

استیونسون در یونایتدپرس: شمارش معکوس تا ۱۲می شروع شده‌ است. پایان دوران مماشات

استراون استيونسون
استراون استيونسون

استراون استیونسون هماهنگ‌کننده «کارزار برای تغییر در ایران» طی مقاله‌یی که در روز چهارشنبه 12اردیبهشت در یونایتدپرس درج شده با عنوان: «آخرین شمارش معکوس توافق هسته‌یی رژیم ایران: پایان دوران مماشات»  از جمله  نوشت: رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در روز ۱۲ماه مه (22اردیبهشت) تصمیم خواهد گرفت که آیا از توافق هسته‌یی رژیم ایران سال ۲۰۱۵بیرون خواهد آمد یا نه. او این توافق  را "احمقانه‌ترین" و "بدترین توافق در تاریخ" توصیف کرده است. 

اتحادیه اروپا در تلاش خود برای مماشات با رژیم مذهبی حاکم بر ایران سیاستی را دنبال کرده‌است که به آن "گفتمان سازنده"  می‌گوید و در آن  از این‌که از حقوق‌بشر در مورد رژیمی که به‌عنوان یکی از مبلغان اصلی مجازات اعدام در جهان به‌شمار می‌آید اشاره شود،اکراه شده است. بیش از ۶۰درصد کل اعدامها در خاور میانه، در ایران انجام می‌شود.که اغلب در ملاء‌عام صورت می‌گیرد.

یکبار وینستون چرچیل گفت: " یک مماشات‌گر کسی است که به یک تمساح غذا می‌دهد، به این امید که آخرین کسی باشد که او را می‌خورد". غرب که از روی ترس و بزدلی به‌مدت طولانی به این رژیم که بمانند آن تمساح، خوراک داده است،  هم‌اکنون نیز در حالی که همسایگان خود را در خاورمیانه می‌بلعد، در کناری ایستاده است. زمان آن فرا رسیده که به این مماشات پایان داده شود و با رژیم ایران به‌عنوان یک پدیده منفور بین‌المللی، برخورد گردد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/032850c6-8cc4-4340-8ce2-84a6a863e0a6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات