728 x 90

استیو وومک عضو کنگره آمریکا:‌ من از تحریمها علیه رژیم یاغی حمایت می‌کنم

استیو وومک عضو کنگره آمریکا
استیو وومک عضو کنگره آمریکا

 

استیو وومک Steve Womack عضو مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت آرکانزاس از تحریمها علیه رژیم ایران حمایت کرد و گفت: «رژیم ایران یک حامی اصلی تروریسم است و آمریکا دیگر اقدامات بی‌ثبات کننده آن را تحمل نخواهد کرد. من به‌طور کامل از تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا در اعمال مجدد تحریمهای شدید علیه این رژیم یاغی حمایت می‌کنم. حداکثر فشار علیه رژیم ایران استراتژی درستی است.»

 

بیشتر بخوانید

استقبال نمایندگان ارشد سنای آمریکا از بازگشت تمامی تحریم‌ها علیه رژیم ایران

سناتور تد کروز کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری آمریکا ضمن استقبال از بازگشت تمامی تحریم‌ها علیه دیکتاتوری آخوندی، خواهان تضمین قطع‌شدن دسترسی رژیم ایران به سوئیفت شد.

وی در بیانیهٔ خود نوشت: «توافق (اتمی) به آخوندها بیش از صد میلیارد دلار هدیه داد و آنها از آن برای صدور تروریسم و ساختن موشکهای بالستیک استفاده کردند... جزییات بسا بیشتری (درباره تحریم‌ها) طی روزهای آینده اعلام خواهد شد. مهم است که تضمین شود سیاست نهایی، حداکثر فشار را بر (رژیم) ایران اعمال کند».

سناتور کروز با تأکید بر این‌که باید معافیت از تحریم‌ها بسیار محدود باشد و در نهایت حذف بشود، افزود: دولت باید تضمین کند که سوئیفت بانکهای لیست‌گذاری‌شده (رژیم) ایران را از سیستم مالی جهانی قطع کند... همان‌طور که در ماه اوت طی نامه امضا شده توسط ۱۵سناتور... به وزیر منوچین نوشتم، کارزار حداکثر فشار دولت در صورتی که ارتباط جمهوری اسلامی به سوئیفت پابرجا بماند، موفق نخواهد شد. من در انتظار آن هستم که با همکارانم از هر دو حزب و هر دو مجلس کنگره کار کنم تا لایحه‌یی را برای تضمین حداکثر فشار بر (رژیم) ایران ارائه کنیم».

 

سناتور مارکو روبیو طی بیانیه‌یی درباره بازگشت تحریم‌ها علیه رژیم آخوندی، اعلام کرد: «من قصد دارم با دولت ترامپ کار کنم تا تضمین شود که ایالات متحده حداکثر فشار را بر رژیم استبدادی (حاکم بر) ایران به‌خاطر تروریسم، برنامه‌های اتمی و موشکی و تجاوز منطقه‌یی و نقض‌های فاحش حقوق‌بشر، اعمال کند. باید اقدام بیشتری صورت گیرد تا سیستم سوئیفت... ارتباطات با بانک مرکزی (رژیم) ایران و دیگر بانکهای تحت تحریم (این رژیم)... را در تاریخ معینی بار دیگر قطع کند».

 

سناتور روبیو به حذف معافیتها در سریع‌ترین زمان ممکن فراخوان داد و افزود: «من همچنین ایالات متحده را فرا می‌خوانم که هیچ‌گونه معافیت از تحریم‌هایی را که هدفش مجازات اشخاص، نهادها و دولتهای خارجی است که درگیر همکاری اتمی غیرنظامی با (رژیم) ایران می‌شوند، ارائه نکند. حداکثر فشار نه تنها به‌معنی بازگرداندن تمامی تدابیر تحریمی است که اوباما به غلط آن‌را تحت توافق ناقض اتمی... تعلیق کرد، بلکه همچنین (به‌معنی)... گسترش تحریم‌ها علیه رژیم تهران است».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fc0cd1fb-dc92-4005-9e38-6589291a46a1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات