728 x 90

استیصال و تهدید فضاحت‌بار قضاییه جلادان پس از محکومیت دیپلمات تروریست رژیم در دادگاه آنتورپ

دادگاه آنتورپ-  محکومیت دیپلمات تروریست رژیم و همدستانش
دادگاه آنتورپ- محکومیت دیپلمات تروریست رژیم و همدستانش

میزان- خبرگزاری قضاییه جلادان:

تنها راه‌حل حکم دادگاه اسدی مقابله به مثل است

مانند اقدامی که نظام در قضیه بدهی کره جنوبی انجام داد

و کشتی آنها را متوقف کرد

 

خبرگزاری قضاییه جلادان ۲۴بهمن ۹۹:... اروپاییها درباره رسیدگی به پرونده این دیپلمات در حال سیاسی‌کاری هستند. در صورتی که دیپلمات ها مصونیت دارند و باعث تأسف است که کسی که مصونیت دارد، می‌گویند که در اتریش مصونیت دارد، ولی در بلژیک مصونیت ندارد و او را غیابی محاکمه می‌کنند... ... .

روابط عمومی وزارت امور خارجه پیرو انتقاد برخی رسانه‌ها به دستگاه سیاست خارجی درباره حکم صادر شده علیه اسدالله اسدی دیپلمات کشورمان در دادگاه بلژیک، با انتشار اطلاعیه‌یی اعلام کرد این وزارتخانه در هماهنگی با تمامی نهادهای دست‌اندرکار، به گواهی مستندات متقن که بسیاری از آنها به‌منظور جلوگیری از تأثیرگذاری منفی بر پرونده آقای اسدی قابل بازگو کردن نبوده‌اند، تمامی تلاشهای لازم را برای رفع اتهامات و آزادی آقای اسدالله اسدی صورت داده است.

... معمولاً در ایران باید از طریق مقابله به مثل که یکی از ارکان بین‌الملل است و عرف، باید این کار را انجام داد. مانند اقدامی نظام در قضیه بدهی کره جنوبی انجام داد و بعد از پرداخت نشدن طلبش، کشتی کره‌ای را تحت عنوان آلوده کردن خلیج‌فارس و محیط‌زیست، کشتی آنها را متوقف می‌کنیم.

وزارت‌خارجه ما در دولت دوازدهم (روحانی) با تساهل، تسامح و انفعال برخورد می‌کند و باعث تأسف است. یکی از چیز‌هایی که می‌گویند دولت و حاکمیت با هم همراهی ندارند، همین است... .

وزارت امور خارجه باید پاسخگو باشد که بر اساس کنواسیون وین، برای اقدام متقابل در برابر اتهامات بدون سند چه اقداماتی انجام داده است.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/071c1aa6-19a6-43f8-a941-f7f5f579c27e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات