728 x 90

استقبال از حکم جلب دیپلمات رژیم ایران اسدالله اسدی، ‌ بیانیه کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد

اطلاعیه مطبوعاتی کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد
اطلاعیه مطبوعاتی کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد

کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد (متشکل از نمایندگان مجلس فدرال و پارلمانهای ایالتی در آلمان) به تأکید از تصمیم دادستانی کل فدرال آلمان در شهر کارلسروهه مبنی بر ورود به پرونده دیپلمات (رژیم) ایران اسدالله اسدی و صدور هم‌زمان یک حکم جلب علیه او استقبال می‌کند. این مأموریت جنایتکارانه حکومتی برای ارتکاب قتل علیه اعضای اپوزیسیون ایران که به‌صورت مسالمت‌آمیز در پاریس همراه با حامیان برجستةشان تجمع کرده بودند، پرونده‌یی است که قضاییه اروپا باید به آن بپردازد، باید اقدام مربوطه را ریشه‌یابی کند و دست‌اندرکاران این جنایت را به مجازات برساند.

 

حکم جلب قضاییه آلمان برای دیپلمات تروریست رژیم ایران

در تاریخ اول ژوئیه ۲۰۱۸، اسدالله اسدی، دیپلمات (رژیم) ایران، در حوالی شهر آشافنبورگ بر اساس یک حکم جلب اروپایی صادر شده توسط ادارات پیگرد جزایی بلژیک دستگیر شد.وی باید در ماه مارس سال ۲۰۱۸ به یک زن و شوهر ساکن شهر آنورس مأموریت داده باشد تا به یک حمله انفجاری در گردهمایی سالانه مخالفان (رژیم) ایران که تحت نام «ایران آزاد» در پاریس برگزار می‌شد، مبادرت ورزند. این حمله اما به یمن هشیاری ادارات ذیربط خنثی شد.

دادستانی کشور آلمان در تاریخ ۶ژوئیه ۲۰۱۸ حکم جلبی را از طریق قاضی تحقیق در دیوان عالی کشور علیه اسدالله اسدی از جمله به‌خاطر فعالیتهایش به‌عنوان مأمور سرویس مخفی رژیم ایران و به‌خاطر تبانی برای قتل به‌دست آورد.

 

رژیم ایران توافق با دولت آلمان را نقض کرده است

مهمتر از آن اکنون محکومیت این سوءقصد برنامه‌ریزی شده از سوی مراجع سیاسی است. دولت فدرال آلمان باید از ابعاد این سوءقصد طراحی‌شده آگاه باشد. با ارتکاب به این سوء قصد، رژیم تهران توافق انجام‌ گرفته بعد از قتل‌های رستوران میکونوس در سال ۱۹۹۲در برلین را مبنی بر این‌که این رژیم دست به ترور در خاک اروپا نخواهد زد نقض کرده است. در حادثه اخیر قتل تعداد بسیاری انسان طراحی و مأموریت اجرای آن به‌صورت حرفه‌ای ابلاغ شده بود.

ماخواستار محکومیت این تلاش برای سوءقصد از سوی دولت آلمان و همچنین از سوی نماینده اتحادیه اروپا در امور خارجی هستیم تا یک علامت روشن برای رژیم تروریست (حاکم بر) تهران فرستاده شود.

اوتو برنهارد، رئیس کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد

عضو هیأت‌رئیسه بنیاد کنراد آدنائر ۱۷ژوئیه ۲۰۱۸

 

مطالب مرتبط

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6fd8ae1c-9577-433c-8bb6-9f04d4d0143d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات