728 x 90

استراون استیونسون:‌ اقتصاد ایران سقوط کرده است

استراون استیونسون
استراون استیونسون

استراون استیونسون طی مقاله‌یی در یونایتدپرس بین‌المللی به بحران اقتصادی در ایران تحت حاکمیت آخوندها اشاره کرد و گفت اقتصاد ایران سقوط کرده است (۱۰تیر۹۹).

او در مقاله خود نوشت: «اقتصاد ایران سقوط کرده است. آیت‌الله‌ها دیگر نمی‌توانند حقوق کارکنان دولت را بپردازند چرا که ضربه سنگین تحریم‌های آمریکا، پاندمی کرونا و فساد گسترده، بودجه آنها را ناچیز کرده است.

در حالی‌که فشارهای بین‌المللی مانند لاشخوری به جان لاشه متعفن رژیم مذهبی افتاده، ملاها آزمایش تحریک‌آمیز موشک‌های بالستیک و فعالیت‌های هسته‌یی غیرقانونی خود را با هزینه گزاف به‌عنوان آخرین حربه برای چسبیدن به قدرت افزایش داده‌اند.

آنها می‌توانند تلاش مذبوحانه‌یی بکنند تا منابع به انتها رسیده خود را به دود و دم کارهای نظامی‌یشان معطوف کنند. در حالی‌که ۷۰درصد مردم ایران گرسنه هستند و در تکاپو برای زنده ماندن با کمتر از روزی یک دلار و ۹۰ سنت که خط فقر بین‌المللی است می‌باشند.»

وی در ادامه نوشت: «مردم ایران مدتهاست که می‌دانند این رژیم سمی‌تر از ویروس [کرونا] است. ملاها اکنون وحشت‌زده شده‌اند که حکومت مذهبی آنها فرو خواهد پاشید، زیرا توده‌های بی‌بضاعت با خشم و غضب قیام کنند و آنها را به زباله‌دان تاریخ می‌اندازند.

آنها با دستگیری، شکنجه، شلاق‌زدن و اعدام تظاهرکنندگان جوان که همواره متهم به حمایت از مجاهدین خلق، جنبش اپوزیسیون دمکراتیک هستند، دست به تشدید سرکوب و استبداد در تلاش برای ممانعت از یک انقلاب جدید هستند. هشت حکم اعدام به اتهام «مفسد فی‌الارض»برای معترضان جوانی است که در جریان قیام نوامبر دستگیر شده‌اند، تأیید شده است». ...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a02551a-676c-484c-a534-ce592582cd64"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات