728 x 90

استراون استیونسون: مماشات بیشتر با رژیم آخوندها نه تنها بی‌معنی بلکه خطرناک است

 استراون استیونسون
استراون استیونسون

وب سایت یو پی آی در مقاله‌ای به تاریخ ۹فروردین به قلم استراون استیونسون؛ عضو سابق پارلمان اروپا نوشت: «مماشات بیشتر با رژیم آخوندها نه تنها بی‌معنی بلکه خطرناک است».
وی در مقاله روشنگرانه خود پیرامون نیات رژیم آخوندی از توسعه برنامه موشکی و اتمی خود با اشاره به افشاگری جدید شورای ملی مقاومت نوشت: «دفتر شورای ملی مقاومت ایران در ایالات متحده، اپوزیسیون دموکراتیک اصلی آخوندها به‌تازگی سایت جدیدی را کشف کرده است که در آن کار توسعه هسته‌یی در جریان است.
این سایت که توسط واحدهای مقاومت مجاهدین خلق ایران و با قبول یک ریسک بزرگ جانی افشا شده، در منطقه سرخه حصار در شرق تهران واقع شده است.
منابع مجاهدین خلق سایت فوق سری را درست در حوالی بزرگراه دماوند در شرق تهران، آن سوی یک نقطه ایست و بازرسی نظامی شناسایی کردند».
وی در ادامه مقاله خود با تأکید بر سیاست‌های مداخله‌جویانه رژیم آخوندی در منطقه؛ آمریکا را به اتخاذ موضع حمایت از مردم ایران فرا می‌خواند و می‌نویسد: «وزیر امور خارجه ایالات متحده خوب است که به فریادهای ۸۰میلیون ایرانی گوش فرا دهد، آنها به غرب می‌نگرند تا از آنها برای خلاص کردن جهان، از این رژیم شرور و فاسد پشتیبانی کند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5b36b4b5-59e0-4442-85ea-fd646495fc1b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات