728 x 90

استراتژیست- به‌نظر می‌رسد واشنگتن برای شروع یک درگیری با تهران مصمم است

به‌نظر می‌رسد واشنگتن برای شروع یک درگیری با تهران مصمم است
به‌نظر می‌رسد واشنگتن برای شروع یک درگیری با تهران مصمم است

مؤسسه سیاست استراتژیک استرالیا درباره سیاست آمریکا در قبال رژیم ایران نوشت: دور جدید تحریم‌های آمریکا علیه رژیم ایران قابل‌ توجه است چرا که اشخاصی را هدف قرار داده است که حول تسلیحات اتمی قبل از ۲۰۰۴ دست داشته‌اند.

موضع واشنگتن این است که سازمان پژوهشهای نوین دفاعی (سپند) گرچه در حال حاضر در کار تسلیحات اتمی فعال نیست اما ارتباطش به‌لحاظ پرسنل و علوم فنی برقرار است و این ریسک که رژیم ایران تسلیحات کشتار جمعی توسعه می‌دهد را افزایش داده است...تصمیم‌گیرندگان کلیدی در آمریکا شامل وزیر خارجه مایک پمپئو و جان بولتون مشاور امنیت ملی حمایت خود از تغییر رژیم تهران را روشن ساخته‌اند.

دور جدید تحریم‌ها علیه رژیم ایران قابل‌ توجه است چرا که اشخاصی را هدف قرار داده که در تحقیق حول تسلیحات اتمی قبل از ۲۰۰۴ دست داشته‌اند.

ماده موضع واشنگتن این است که گرچه سپند در حال حاضر در کار تسلیحات اتمی فعال نیست اما ارتباطش به‌لحاظ پرسنل و علوم فنی که قبل از ۲۰۰۴ کار می‌کرده و فعالیت داشته؛ این ریسک که رژیم ایران تسلیحات کشتار جمعی توسعه می‌دهد را افزایش داده است...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e50776b9-f375-48e5-8744-6d6d0e3b25a5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات