728 x 90

استانداران سرکوبگر در برابر مردم شورشی

تجمع اعتراضی مردم چهارمحال و بختیاری
تجمع اعتراضی مردم چهارمحال و بختیاری

روز ۳۰آبان۱۴۰۰ رئیسی جلاد در شرایطی که مردم استان چهارمحال و بختیاری در خیابانهای شهرکرد بر علیه رژیم و سیاست‌های غارتگرانه‌اش شعار می‌دادند، یک پاسدار سرتیپ را به استانداری همین استان منصوب کرد، اقدامی که ناظران آن را پیامی روشن و سرکوبگرانه به مردم این استان از سوی دیکتاتوری تلقی کردند.

گزارشی از انتصاب استانداران نظامی توسط رئیسی جلاد:

روز ۳۰آبان ۱۴۰۰ در گرماگرم تظاهرات مردم چهارمحال و بختیاری، سرتیپ پاسدار غلام‌علی حیدری به سمت استاندار چهارمحال و بختیاری منصوب شد. همزمان حسن بهرام‌نیا دیگر همکار حیدری هم به استانداری ایلام گماشته شد.

پاسدار تحت تعقیب بین‌المللی، احمد وحیدی (وزیر کشور رئیسی) که پیش‌تر، استانداران هرمزگان، آذربایجان شرقی، قم، بوشهر، البرز و خراسان رضوی را هم از میان فرماندهان پیشین سپاه منصوب کرده بود، در حال تکمیل کردن روند نظامی کردن کامل وزارت کشور است.

جلاد۶۷ درست دو ماه و ۱۶روز پس از به کرسی نشستن، کفالت تهران را رسماً به سپاه جنایتکار پاسداران سپرد، در حالی‌که پیش از آن‌هم سرگرم تحویل دادن استانهای مختلف کشور به سرکردگان سپاه شده بود.

وحشت از قیام‌ها (یعنی همان عاملی که سبب انتصاب جلاد قتل‌عام۶۷ به ریاست‌جمهوری نظام شده بود) باعث شد خامنه‌ای با نظامی کردن تمام‌عیار وزارت کشور، در عمل به «بازتعریف» روشن «دولت جوان حزب‌اللهی» بپردازد.

خامنه‌ای و رئیسی تاکنون حداقل ۱۵استان کشور را به پاسداران سپرده‌اند، روندی که هم‌چنان ادامه دارد در حالی‌که قیام و خیزش‌های مردمی هم پیوسته رو به گسترش دارند. صحنه‌ای که به گمان ناظران، یک رویارویی نهایی را در چشم‌انداز رخدادهای ایران قرار داده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/48b7a230-5f2b-4f4f-b894-4515fab0efbe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات