728 x 90

از کوزه برون همان تراود که در اوست...

از کوزه برون همان تراود...
از کوزه برون همان تراود...

اخیراً ملاهای حاکم که بیش از چهار دهه است ایران و ایرانی را گروگان گرفته و به اسارت خود در آورده‌اند، برای جلوگیری از اوج‌گیری و گسترش روزافزون قیام و انقلاب آن هم به‌طور خاص در بین نسل نوجوان جامعه عاصی و مجروح ایران، توطئه مشمئزکننده دیگری را کلید زده‌اند. مسمومیت سازمان یافته‌ٔ دختران دانش‌آموز‍!

این مسمومیت که در آستانهٔ فراخوان ۱۴ و ۱۵ و ۱۶آذر برای اعتراض سراسری، از ۹آذر در مدارس دخترانهٔ قم کلید خورد و در چهارمحال بختیاری و تهران ادامه پیدا کرد، به‌سرعت به مدارس بروجرد و اصفهان و سایر شهرها کشیده شد. طوری که به گزارش رسانه‌های خبری جهان

شمار مدارسی که تنها در یک روز آماج این حملات جنایتکارانه قرار گرفته‌اند، به‌۱۰۶ رسیده است. به نوشتهٔ سایت انتخاب در ۱۳اسفند، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد که تعداد دانش‌آموزان تنها در اهواز و طی یک روز، ۷۰۰نفر بوده است.

صحنه‌هایی دردناک که دل هر انسان آزاده‌یی را به درد می‌آورد و در ضمیر غوغایی از خشم و تنفر نسبت به استبداد مذهبی ماکیاولیستی بر می‌انگیزد. این در حالی بود که وزارت کشور، قالیباف و اطلاعات رژیم نهایت تلاشش را کرد تا جلو اخبار قطره چکانی را بگیرد.

مقامات امنیتی نظام جهل و جنایت می‌گویند هنوز موفق نشده‌اند که هیچ ردی از عاملان به دست بیاورند! و پاسدار وحیدی هم در یک فقره به کوچه علی چپ زدن گفت هنوز نه کسی دستگیر شده، نه سرنخی یافت شده است و حتی نمی‌دانیم که ماده خاصی در کار باشد!

آش گستردگی این جنایت دست‌ساز آخوندی در استانهای مختلف، آن‌قدر شور است که دیگر این اباطیل خنده‌آور خریداری ندارد و شوریش تا آنجاست که حتی رسانه‌های خود رژیم هم آن را به باد تمسخر گرفته و می‌گویند آن قدرت‌نمایی‌های دستگاه امنیتی در گذشته را باور کنیم یا این را که بعد از ۱۰۰روز هنوز متهمی را پیدا نکرده و سرنخی هم به‌دست نیاورده‌اند؟

اما وقاحت‌بارتر و مشمئزکننده‌تر این‌که برخی از مقامات و رسانه‌های رژیم باب این احتمال را باز کرده‌اند که جنایت مسمومیت دانش‌آموزان دختر قم و تهران رمزگشایی شده و انجام این کار را به گردن سازمان مجاهدین خلق ایران البته با عبارت دجالگرانه‌ٔ «منافقین» انداخته‌اند. اینجاست که دیگر مرغ پخته هم به خنده درمی‌آید!

سابقه نسبت دادن این‌گونه اتهامات بی‌پایه و اساس توسط رژیم آخوندی از سر غیظ و کین به یگانه آلترناتیو و تنها هماورد رژیم مستبد شیخ‌های دین‌فروش کم نیست و رژیم ملاها در این زمینه ید طولایی دارد. شیطان‌سازی رذیلانه علیه اصلی‌ترین نیرویی که با نیتی خالصانه و بدون هیچ چشمداشت برای آزادی مردم و میهن بیش از نیم قرن است که جان و همه‌ٔ مواهب زندگی را بر سر پیمان با خلق و خالق نهاده‌اند کم نیست.

از این‌که خودشان، خودشان را می‌کشند گرفته تا اتهامات تروریستی با زدن نعل وارونه؛ از کشتن و قتل کشیش‌های مسیحی تا ستون پنجم عراق نامیدن آنها؛ از انفجار در حرم امام رضا (ع) در مشهد گرفته تا عمل تروریسی بمب‌گذاری در حرم امامان شیعه در سامرا! و... و... و... و حال این بار نسبت دادن مسمومیت دانش‌آموزان دختر در شهرهای میهن!

اما واقعیت امروز رژیم ولایت فقیه از یک‌طرف و جامعه عاصی و در حال انقلاب و شورش و قیام ایران از طرف دیگر چیست؟

واقعیت این است که مسموم کردن دختران دانش‌آموز دقیقاً یک انتقام‌گیری دجالانه و جنایتکارانه از نسل نوجوان امروز ایران است. رژیم قصد دارد که با سرکوب دختران آگاه میهن فریاد آزادیخواهانه‌ٔ آنها را به‌زعم خود خاموش سازد و روح عاصی و شورشگر آنها را به بند کشد. از این رو دژخیمان خامنه‌ای این جنایت را جایگزین و مکمل گشتهای گشتاپوی خود تحت نام ارشاد و ابزاری برای ممانعت دختران در قیام کرده‌اند و با توجه به تجاربی که رژیم از مشغول کردن مردم به خودشان، مانند زمان کرونا، دارد، می‌خواهد باز هم مردم به این موضوع مشغول شده و به خیال خودش، از قیام دوری کنند تا فرصت برای ادامهٔ حیات ننگینش فراهم شود.

اما چه کسی است که دیگر دجالگری این رژیم را در عصر ارتباطات و تکنولوژی نداند؟!

چه کسی است که نداند این جنایت «عمدی» و «سازمان‌یافته» توسط رژیم و شخص خامنه‌ای برای مهار قیام و انقلاب دموکراتیک مردم با پیشتازی زنان و دختران شجاع میهن و نسل نوجوان و جوان جامعه ایران اجرایی شده است؟

چه کسی است که نداند این رژیم که بنیانگذارش خمینی با دو ویژگی دجالیت و ضدبشری بوده و بیش از سه دهه است که خامنه‌ای ولی‌فقیه یک‌شبه آن شده است، چیزی جز جنایت علیه بشریت و دجالیت تراوش نمی‌کند.

از کوزه برون همان تراود که در اوست... !

اما باید گفت که با توجه به شرایط عینی جامعه امروز ایران و موقعیت قیام و مقاومت نتیجه این جنایت چیزی نخواهد بود جز افزایش و فوران خشم زنان و مردان ایران و شکل‌گیری اعتراضات گسترده‌ٔ اجتماعی آن هم با کیفیتی بسا بالاتر از قبل. این جنایت و جنایاتی امثال این دیگر هیچ نتیجه و سودی برای رژیم و خامنه‌ای نخواهد داشت. هم‌چنین هزارمین بار مشخص می‌شود که این رژیم و خامنه‌ای هرگز دست از سرکوب به‌ویژه سرکوب زنان برنخواهد داشت و بقایای سلطنت که مدعی مشی خشونت‌پرهیز با این رژیم هستند؛ تنها در خدمت این رژیم عمل می‌کنند.

آری‌، تنها پاسخ این رژیم جنایتکار، پوسیده و متعفن آتش حداکثر است و بس!

تنها با آتش است که می‌توان دختران معصوم و زنان و مردان این میهن را از شر این رژیم منحوس آزاد و رها کرد.

آوا فرهادی

مسئولیت محتوای مطالب وارده برعهده نویسنده است

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f79d050-f5d6-4f54-8660-1f735922f8ea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات