728 x 90

۱ از ۷ بزرگتر است! خیلی بزرگتر!

۱از ۷ بزرگتر است !
۱از ۷ بزرگتر است !

آیا ایمان نمی‌آورید؟!

این همه از نظام آخوندی معجزات دیدید؛ این همه اختراعات و ابداعات و ابتکارات و درفشانی‌های بی‌نظیر که در طول تاریخ انسان و حیوان مثل و مانند ندارد؛ دیگر چه معجزه‌ای می‌خواهید؟!

آیا نظام «مقدس!» نبود که با اختراع و معرفی دستگاه کرونا یاب «مستعان» به جهانیان، آن هم توسط شخص سرکرده سپاه پاسداران، جهان عقب مانده را غرق تحیر کرد؟!

آیا ندیدید که ماهواره‌های تولید «ج ا» توانسته‌اند مدار زمین را به تسخیر خود درآورند و منویات عمود خیمه‌ٔ نظام را در فضای بیرونی جو زمین هم منتشر کنند؟!

اصلا مگر شما «هاله‌ٔ نور» رئیس‌جمهور اسبق همین نظام را فراموش کرده‌اید که اکنون خیره خیره به این متن نگاه می‌کنید و باز هم ایمان نمی‌آورید؟! (حالا این‌که این رئیس‌جمهور هم مانند سایر رؤسای جمهور نظام ممنوع التصویر و ممنوع‌المصاحبه و ممنوع‌الچیزهای دیگر است و «فاقد صلاحیت» به‌شمار می‌آید، تقصیر ما چیست؟!)

این‌ها را کنار بگذارید، همین که قیمت یک دوز واکسن تأیید شده‌ٔ جهانی مانند فایزر و آسترازنکا حدود ۲ ونیم دلار است، اما قیمت واکسنهای باسمه‌ای و تأیید نشده و ناشناخته بیت ولایت حدود ۴برابر آن‌هاست، خودش به تنهایی نشانه نیست؟!

آیا هنوز ایمان نمی‌آورید؟!

 

وقتی ۱ از ۷ بزرگتر است!

آیا ندیدید چگونه در حالی که تمامی ۸میلیارد تن ساکنان کره‌ٔ خاکی در سوز و گداز تولید واکسن بی‌صبرانه غرق انتظار بودند و در نهایت به ۵واکسن معتبر رسیدند، در همین مدت «دانشمندان!» نظام ولایت توانسته‌اند ۷واکسن مختلف را معرفی کنند؟!

حالا این‌که نشریهٔ «معلوم‌الحال و نامعتبر» ی به نام نیویورک تایمز در آن سوی جهان که هیچ خبری از درون ایران هم ندارد، در شمارهٔ ۱۳تیر ۱۴۰۰ (برابر با ۴ جولای ۲۰۲۱) نوشته است: «تنها ۲درصد از جمعیت ایران واکسینه شده‌اند». یا به اعتراف روزنامه‌های خودشان ۵درصد، نه به نظام «الهی» ربطی دارد و نه به عمود خیمه‌ٔ ولایت!

آن پدیده‌ٔ مهمی که از این رهگذر می‌توان دریافت یک معجزه‌ٔ بی‌همتاست که تنها سید علی خامنه‌ای از پس آن برمی‌آمد! معجزه‌ای که تمام منطق ریاضی شناخته شده‌ٔ بشری را زیر و رو می‌کند این است که ۱ از ۷ بزرگتر است! معادل این واحد یک را می‌توانید هر کدام از واکسنهای معتبر و حتی نیمه‌معتبر شناخته شده‌ٔ جهانی بگذارید، از فایزر گرفته تا آسترازنکا و مدرنا و حتی واکسنهای اسپوتنیک و سینوفارم و سینوواک روسی و چینی، نتیجه همان است، زیرا نتیجه‌ٔ تمام آن ۷واکسن پر هیاهو و تمامی واکسنهای وارداتی و قاچاق شده به ایران، تنها ۵درصد واکسیناسیون است؛ یعنی چیزی حدود ۴میلیون از ۸۰میلیون تن جمعیت ایران! اما نتیجه‌ٔ واکسیناسیون جهانی تا روز ۴ ژوئیه تزریق بیش از ۳میلیارد و ۲۲۰میلیون دوز واکسن است!

با بلایی که خامنه‌ای و نظامش سر منطق ریاضیات آورده‌اند (سر چه چیزی و چه کسی بلا نیاورده‌اند؟!) اکنون تمامی اعداد ۱ تا ۶هم از ۷ ولایی نظام بزرگترند!

 

خامنه‌ای در اندیشه‌ٔ چیست؟

اصلا چرا باید مقام عظمای ولایت از این خبرها کک‌اش بگزد؟ او که خودش در خلوت اندرونی بیت واکسن «مطمئن» تزریق نموده و بعد هم در سیرک ولایی آستین بالا زده و یک دوز واکسن ولایت نشان هم رویش به نام واکسن ایرانی جلوی دوربین‌ها دریافت کرده است. طبعاً کسانی که باید نگران باشند جزء آن ۹۶درصد واکسینه نشده هستند؛ نه سید علی خامنه‌ای!

افزون بر این‌ها، چیزی که باز هم هیچ ربطی به هیچ‌کدام از کفتاران حاکم بر مناصب و کرسی‌های ریز و درشت این کشور محنت‌زده ندارد، این است که در همین همسایگی‌مان، در کشورهای عربی آن‌سوی خلیج‌فارس، کشورهایی مانند بحرین و قطر و امارات، بیش از نیمی از شهروندانشان را کاملاً واکسینه کرده‌اند. از کشورهای بزرگ‌تر و پرجمعیت‌تر همین منطقه هم می‌توان به عربستان اشاره کرد که ۴۸درصد جمعیت‌اش دست کم یک دوز واکسن دریافت کرده است. ترکیه نیز طبق آمار سایت Our world in data تا روز ۱۳ تیرماه بیش از ۵۳میلیون و ۲۳۰هزار دوز واکسن به شهروندانش رسانده است.

 

موضوع این است که خامنه‌ای از روز ورود ویروس منحوس کرونا به ایران، مشغول بهره برداری از آن بوده است. این حقیقتی است که این روزها حتی رسانه‌ها و مقامات حکومتی هم به آن زبان می‌گشایند. زیرا ویروس ولایت از همزیستی با ویروس کرونا، تضمین بقای خود و بستن راه اعتراضات مردمی را می‌خواست. اکنون هم از فروش واکسنهای سمبل شده‌ٔ ولایی به مردم ایران به چند برابر قیمت، در تلاش برای خالی نمودن هر چه بیشتر جیب و سفره‌ٔ ملت است. چنان‌چه حتی به اعتراف روزنامه‌های حکومتی، سفر ایرانیان به کشورهای خارجی مانند ارمنستان که واکسن رایگان را هم به شهروندان و هم به توریستها ارائه می‌کنند، برای حکومت آخوندی درآمد میلیونی دارد! (گسترش نیوز ۱۴تیر ۱۴۰۰)

 

اما همین خامنه‌ای به‌خوبی می‌داند که زمان بهره‌برداری از کرونای ولایت و واکسن ولایت نشان هم منقضی شده و کم کم زمان تسویه‌حساب این دوره‌ٔ پر مرگ و بلای مردم ایران با ویروس اصلی ولایت هم دارد فرا می‌رسد!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/06086619-f017-4c32-bd56-467e7a050e0e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات