728 x 90

ارسال سلاح به شبه‌نظامیان در سوریه توسط رژیم ایران

ارسال سلاح به شبه‌نظامیان رژیم در سوریه - عکس از آرشیو
ارسال سلاح به شبه‌نظامیان رژیم در سوریه - عکس از آرشیو

سازمان دیدبان حقوق‌بشر سوریه از ورود یک محموله سلاح رژیم ایران از عراق به سوریه برای شبه‌نظامیان وابسته به این رژیم خبر داد.
العربیه روز چهارشنبه ۱۴مهر به‌نقل از سازمان دیدبان حقوق‌بشر سوریه نوشت: محموله سلاح از طریق معابر مرزی که در اختیار شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران است، به شهر المیادین در شرق دیرالزور ارسال و در مخازن زیرزمینی منطقه باستانی اطراف این شهر قرار داده شدند.
محموله شامل موشکهای ساخت رژیم ایران با کوتاه برد و سکوهای پرتاب موشک است. این محموله برای اولین بار است که به‌صورت شبانه به سوریه ارسال شده است. پیش از این تمام محموله‌های سلاح ارسالی از رژیم ایران سحرگاه وارد خاک سوریه می‌شدند.
گروه‌های شبه‌نظامی وابسته به رژیم ایران در شهر المیادین سلاحهای خود را در قلعه تاریخی الرحبه و در برخی مناطق مسکونی این شهر پنهان می‌کنند.
شایان یادآوری است که ائتلاف بین‌المللی ضدداعش در ماه‌های اخیر به‌طور پیوسته مواضع گروه‌های شبه‌نظامی وابسته به رژیم ایران از جمله گروه حزب‌الله عراق و حزب‌الله لبنان و تیپ فاطمیون در منطقه غرب فرات واقع در سوریه را بمباران بمباران می‌کند که اغلب در گذرگاههای نظامی حومه آلبوکمال، مناطق الجمعیات و الکتف در شهر آلبوکمال، پایگاه ضدامام علی، روستاهای العباس و الجلاء از توابع آلبوکمال مستقر هستند

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/968b17cf-a4bd-4863-b737-019202a17182"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات