728 x 90

ارزش جان انسان‌ها در نظام ولایت فقیه

این‌جا ووهان زادگاه کرونا در چین است. ششمین شهر پرجمعیت جهان. منطقه‌ای گردشگری، با بیش از ۸هزار کیلومتر مربع و ۱۳میلیون نفر جمعیت.

چینی‌ها با مشاهده کرونا در ووهان، بلافاصله تمام منطقه را قرنطینه کرده و با تمام امکانات از گسترش ویروس به سایر شهرها جلوگیری کردند.

و این‌جا قم، مرکز گسترش کرونا در ایران است. شهری با ۲۸۵کیلومترمربع وسعت و بیش از یک میلیون نفر جمعیت.

اما تلفات قم که ۳۰برابر کوچکتر از ووهان است غیرقابل تصور است.

درصد مرگ و میر کرونا در چین حدود ۳٪، در کره جنوبی و ژاپن کمتر از ۱٪ و در ایران با احتساب آمار غیرواقعی دولتی بیش از ۲۰٪ است. یعنی میزان تلفات در ایران ۷۰۰٪ بیشتر از تلفات مشابه در چین است!

به‌گزارش سازمان مجاهدین رژیم به‌شدت پنهان‌کاری می‌کند و در حالی که بیش از ۳۰۰نفر جانشان را از دست داده‌اند روز جمعه آمار ۳۴نفر را اعلام کرد.

یک عضو مجلس آخوندی گفت: «آقایان را به خداوندی خدا قسم می‌دهم که آمار واقعی به مردم ارائه کنند. متأسفانه، مکررا آمار را از مردم پنهان می‌کنند و به‌صراحت می‌گویم که آمارهای ارائه شده تاکنون، هنوز واقعی نیست. قبرستانها را که نمی‌شود پنهان کرد»؟(غلامعلی جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی، نماینده رشت در مجلس ارتجاع)

در مقایسه وضعیت گسترش ویروس کرونا در ایران و چین به‌روشنی می‌بینیم که در چین سلامت مردم نخستین اولویت نظام است اما در نظام آخوندی جان انسان‌ها ذره‌ای اهمیت ندارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/22903346-4930-498d-be90-264b1c91f67b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات