728 x 90

ارتش سایبری آخوندها با هزاران توئیت علیه مجاهدین و مقاومت ایران، با اسامی گوناگون به‌ویژه«ری‌استارت» از مشهد، تبریز، یزد و تهران

اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران

در پی فراخوان وزیر خارجه آمریکا به در میان گذاشتن پرسش‌ها و مطالبات مردم ایران در شبکه‌های اجتماعی، اطلاعات و سپاه آخوندها در داخل و خارج ایران برای لجن‌پراکنی علیه مجاهدین و مقاومت ایران بسیج شدند. از بعدازظهر پنجشنبه ۲۷دی تا نیمه شب، هزاران توئیت و کامنت علیه مجاهدین و مقاومت ایران با اسامی گوناگون به‌ویژه «ری‌استارت» پست شده است. به‌عنوان نمونه، فقط در سند ضمیمه ۲۱۰۰توئیت و ری‌توئیت علیه مجاهدین از کارخانه‌های ترول آخوندی در مشهد، تبریز، یزد و تهران در روز پنجشنبه به‌چشم می‌خورد. در این بسیج نفرت‌انگیز، در کنار هشتگ «ری‌استارت اپوزیسیون»،کدهای شناخته شده رژیم پلید آخوندی در قالب هشتگ‌هایی از قبیل «ایرانیان از سازمان مجاهدین خلق ایران متنفرند» و «نه به مجاهدین خلق» به چشم می‌خورد.

در این بسیج کثیف، همچنین برای پنهان کردن مبدأء، از آی‌پی (IP)‌هایی در اروپا و آمریکا از جمله اسپانیا، آلمان و آمریکا استفاده شده است.

سوابق «ری‌استارت» که گرداننده آن (محمد حسینی) از تلویزیون رژیم شروع به کار کرده و بعد از «سبز» خامنه‌ای از امارات و قبرس و سرانجام آمریکا سر در آورده است، بر کسی پوشیده نیست و کلیپ مصاحبه او در اوت ۲۰۱۳ با یک تلویزیون لس آنجلسی بر روی اینترنت در دسترس است. او تصریح می‌کند که مأموران وزارت اطلاعات در امارات «محبت کردند» و در جلسه‌ای با او پیشنهادشان برای راه‌اندازی یک تلویزیون را در میان گذاشتند و «گفتند خبرهایی بهت می‌دهیم که به نفعت است. تو به ما فحش هم میدهی، تو اگر مشکل وجهه‌ات هست ما وجهه‌ات را درست می‌کنیم. اخباری بهت می‌گوییم بگو، از این نوع تلویزیونها هم اینجا می‌بینیم، بعد یکسری اسامی را به من گفتند ولی سند ازشان ندیدم، مثلاًًً گفتند که ببین ما فلانی را داریم پولش را می‌دهیم، فلان تلویزیون را داریم ما پولش را می‌دهیم. حسینی، یا این پولها را می‌گیری... یا این‌که یک دهمش را مصرف می‌کنیم و نمی‌گذاریم موفق شوی. خودت انتخاب کن. تلویزیون میزنی آگهی‌اش میاید. سیستم اش هست خبرهایی هم به تو می‌دهیم که همه‌اش انتقادی[از رژیم] است».

 

شورای ملی مقاومت

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

۲۸دی ۹۷(۱۸ژانویه ۲۰۱۹)

.

.

.

.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/522debfd-38be-4a7c-8621-d4b51529f428"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات