728 x 90

ارتباط گران شدن مرغ با تحریم چیست؟ - ماجرای مافیای هزار فامیل دولت رئیسی جلاد

گرانی مرغ و تخم مرغ
گرانی مرغ و تخم مرغ

نماینده مجلس رژیم: گران شدن تخم مرغ، ماست، دوغ و گوشت چه ارتباطی با آمریکا و تحریم دارد؟

حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رژیم یکشنبه ۱۱اردیبهشت، با اعتراف به اقتصاد فروپاشیده رژیم، تورم و گرانی افسارگسیخته و کمرشکن که اقشار مردم را به ستوه آورده است به پیامدهای اجتماعی آن در یک جامعه انفجاری هشدار داد.

وی که با خبرگزاری حکومتی ایلنا (۱۱اردیبهشت) مصاحبه می‌کرد با بیان این‌که «گران شدن تخم مرغ، ماست، دوغ و گوشت چه ارتباطی با آمریکا و تحریم دارد؟» گفت: یکی از مشکلات اساسی کشور ما نبود مدیریت منابع است نه نبود منابع، چرا که ما منابع فراوان داریم اما مدیریت درستی نداریم، به‌طور مثال شما نگاهی به میزان شیری که در کشور تولید می‌شود بیندازید، چون مدیریت وجود ندارد گران می‌شود معتقدم دولت باید برای این وضعیت چاره‌اندیشی کند. مدیریتش را تجمیع و متمرکز کند تا چهار قلم مایحتاج مردم به دستشان برسد.
وی افزود: مردم امروز دیگر پل و جاده نمی‌خواهند، آن‌قدر سطح توقع شان پایین آمده است که می‌خواهند همین تخم‌مرغ و گوشت و شیر به‌دست‌شان برسد ما هم در دولت و مجلس باید تلاش کنیم گرانی مرغ، تخم‌مرغ و گوشت را مدیریت کنیم (!).

 

مافیای هزار فامیل دولت رئیسی جلاد

آخوند موسوی لارگانی نماینده مجلس رژیم یکشنبه ۱۱اردیبهشت، طی سخنانی در مجلس ارتجاع به گوشه‌ای از مافیای هزار فامیل درهم تنیده غارت و چپاول که «سره از ناسره» آن مشخص نیست اعتراف کرد.
وی با بیان این‌که «وضعیت وزارت کار اورژانسی است» گفت:... تهی کردن این وزارتخانه از نیروهای کارآمد، با تجربه و غیرسیاسی موجب شد تا تجمعات نوظهوری توسط کارمندان این وزارتخانه و برخی سازمانهای زیرمجموعه صورت گیرد که در تاریخ این وزارتخانه بی‌سابقه بوده است و بیانگر غلبه یأس، ناامیدی، بی‌انگیزگی در کارکنان و ناتوانی و بی‌تدبیری وزیر و مدیران منصوب ایشان در اقناع و مدیریت پرسنل وزارتخانه است، چنان‌چه وزیری بین کارکنان خود وزارتخانه مقبولیت و مشروعیت نداشته باشد، کارآیی و مدیریت او در آن مجموعه زیر سؤال می‌رود. .
وضعیت وزارتخانه به حدی اورژانسی است که اگر سریعاً این روند متوقف نشود، به تنهایی برای زمین زدن دولت آقای رئیسی کفایت می‌کند (سایت مجلس رژیم ۱۱اردیبهشت).

 

تحمل مردم از گرانی طاق شده و کارد به استخوان رسیده!

روزنامه حکومتی اطلاعات در مطلبی، ضمن حمله به دولت رئیسی به‌خاطر وعده‌های پوشالی نوشت: «فرآیند خاموش اما ملموس حذف ارز۴۲۰۰ تومانی هم آغاز شده و به قطارگرانیها سرعت بخشیده» اما «واکنش دولت سکوت است و تماشا».

این روزنامه حکومتی ضمن اشاره به موارد متعدد گرانی‌های سرسام‌آور می‌نویسد: «هرگاه هم از» دولت رئیسی «درباره گرانی‌ها سؤال می‌شود طوری تحلیل می‌کنند که همه مقصرند الا آنان!»

اطلاعات در پایان، با اشاره تلویحی به خطر انفجار اجتماعی، به سران رژیم هشدار می‌دهد: «توصیه این‌که سکوت وتماشا وتناقض‌گویی فقط تبعات گسترده‌یی خواهد داشت» (روزنامه حکومتی اطلاعات ۱۱ اردیبهشت).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a9720522-5e83-427a-8c9d-cea0e16d5d35"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات