728 x 90

ارائه لایحه به مجلس ارتجاع در استفاده «مأموران امنیتی» از سلاح برای سرکوب اعتراضات

نیروهای سرکوبگر انتظامی رژیم آخوندی
نیروهای سرکوبگر انتظامی رژیم آخوندی

در حالی که اعتراضات و قیام اقشار مختلف مردم روبه گسترش و وارد فاز جدیدی علیه مافیای آخوندی شده است ترس و وحشت سراپای حاکمیت لرزان رو به سقوط را فراگرفته است.
روز جمعه ۲۰خرداد، باشگاه خبرنگاران جوان، وابسته به صدا و سیمای رژیم آخوندی از ارائه لایحه‌یی توسط دولت جلاد رئیسی به مجلس ارتجاع برای اصلاح قانون استفاده از سلاح خبر داد.

پاسدار سعادتی بیشه‌وری نماینده سابق مجلس رژیم در این رابطه اظهار داشت: نظامی‌ها برای دفاع ناچار هستند از سلاح استفاده کنند. .
پیش‌نویس اصلاح قانون استفاده از سلاح به‌تازگی در دستور کار نشست‌های علنی مجلس قرار گرفته؛ این قانون که «به‌کارگیری سلاح توسط مأموران نیرو‌های مسلح در موارد ضروری» (؟!) نام دارد، بیشتر از ۲۰سال پیش در دیماه ۷۳ به تصویب رسیده است.


شایان یادآوری است به‌دنبال گسترش به کیفر رساندن عوامل سرکوب توسط افراد مسلح در گوشه و کنار کشور، رژیم آخوندی با ارائه طرح این لایحه که پیش از این به‌صورت آشکار معترضان و قیام‌کنندگان را به خاک و خون می‌کشید به ناچار در برابر قیام رو به گسترش، قصد دارد به استفاده از سلاح در «در اسرع وقت» پوش قانونی بدهد (اعتماد آنلاین، رژیم ۲۰خرداد).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ad17418a-ec6a-4a6c-ae02-8d795639be20"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات