728 x 90

اذعان روزنامه حکومتی جمهوری به بن‌بست برجام، همراه با نیش و طعنه به رئیسی!​

بن بست مذاکرات وین
بن بست مذاکرات وین

روزنامه حکومتی جمهوری روز سه‌شنبه ۳۰فروردین با نیش و طعنه نسبت به ادعای دولت رئیسی درباره پیشرفت مذاکرات در مطلبی با عنوان «کفِ برجام شده است سقفِ آرزو‌های دوستان!» نوشت: چنان که فلان روزنامه می‌نویسد و فلان یگان فضای مجازی نشر می‌دهد و فلان تریبون‌دار می‌گوید، تیم مذاکره‌کننده ما با قدرت نه‌تنها برجام را تثبیت کند بلکه سقف آن را چنان بالا ببرد که آمریکای متکبر جلوی پای ما به خاک بیفتد و خودش هم زمین را از لوث وجود رژیم جعلی ا.س.ر.ا.ئ.ل پاک کند. اما گویا قصه جور دیگری دارد پیش می‌رود. این را می‌شود از توئیت‌های یکی از مطلعین فهمید البته اگر او را به دروغ و تضعیف متهم نکنند. او نوشته؛ «گفته می‌شود یکی از موانع توافق برای احیای برجام مخالفت آمریکا با حذف سپاه پاسداران از فهرست تروریسم FTO است در حالی‌که در دولت دوازدهم خارج ساختن مقام رهبری و نهادهای وابسته به رهبری از تحریم و حذف سپاه از فهرست تروریسم به‌عنوان پیش‌شرط هر گونه مذاکره مورد توافق آمریکا قرار گرفته بود». یعنی تسلیم حق شده بود شیطان بزرگ اما ما زمان را از دست دادیم.

روزنامه حکومتی اضافه کرد: «با گذشت یک‌سال از توقف مذاکرات احیای برجام هیأت مذاکره‌کننده نه تنها دستاورد جدیدی نداشته بلکه آنچه را که دولت دوازدهم به دست آورده بود به‌طور کامل به دست نیاورده است زیرا آنان می‌دانستند برای احقاق حقوق ملت باچه زبانی با قدرتهای جهانی سخن بگویند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/479c840a-98fa-461b-8a83-83525d9e6e24"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات