728 x 90

اذعان جواد لاریجانی به بحران گریبانگیر رژیم بر سر ناکامی در سیاست‌های منطقه‌یی

محمد جواد لاریجانی تئوریسین شکنجه و اعدام در رژیم آخوندی
محمد جواد لاریجانی تئوریسین شکنجه و اعدام در رژیم آخوندی

جواد لاریجانی، مهره خامنه‌ای برای توجیه جنایات سرکوبگرانه و صدور تروریسم، به بحران گریبانگیر رژیم بر سر ناکامی این سیاست‌ها در منطقه و از جمله در سوریه، اذعان کرد.

لاریجانی روز ۸شهریور در تلویزیون شبکه چهار رژیم گفت: «در امر سوریه وقتی که بعد از اون بیداری اسلامی و به‌قول غربی‌ها بهار عربی اتفاق افتاد معلوم بود که این مسأله به این راحتی به انجام نمی‌رسد. این حتماً درصدد انحرافش بر می‌آیند. خب جریانهای سلفی و القاعده و نمی‌دانم داعش و اینها در سوریه به راه افتادند، ما داشتیم در حکومت همین جمهوری اسلامی مسئولان عالی قبلی ما می‌گفتند که اصلاً ما باید برویم با همین داعشیها کنار بیاییم».

مجری: «در حد رئیس‌جمهور وقت فکر می‌کنم که به چنین چیزی مایل بودند».

لاریجانی: «حتی بزرگانی مثل مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی خدا رحمت‌شان کند ایشان می‌گفت اصلاً ما چرا باید برویم با یک کسی که متهم هست به‌قتل مردم خودش مثل رئیس‌جمهور سوریه همکاری کنیم».

جواد لاریجانی: «گاهی احساس می‌شود که کسانی که متولی سیاست خارجه جمهوری اسلامی هستند امام را دوست دارند نظام را دوست دارند ولی معتقدند این حرفهایی که جناب آقای سید روح‌الله خمینی در صحبت هایشان و در پیام هایشان دارند اینها یک جور آرمان‌گرایی ست که منطبق با شرایط واقعی جهان نیست».

مجری: «تحریم را تحمل می‌کنیم فشار تحریم هم در درجه اول روی مردم هست و بعد واقعاً حداقل آدم احساس این‌که همه‌اش داریم جام‌زهر می‌نوشیم چرا این اتفاق دارد می‌افتد؟».

لاریجانی: «بله این سؤال بسیار قشنگی هست دیپلماسی ما همیشه نسبت به دست‌آوردهای نظامی خیلی عقب بوده..».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/27576164-7ff8-4d76-83d6-6bea10272019"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات