728 x 90

اذعان به خارج بودن ارگانهای تحت کنترل خامنه‌ای از شمول قانون و قتل دستگیر ‌شدگان تحت عنوان خودکشی

محمود صادقی عضو مجلس ارتجاع
محمود صادقی عضو مجلس ارتجاع

محمود صادقی عضو مجلس آخوندی 28بهمن 96 در اعتراف به خارج بودن ارگانهای تحت کنترل خامنه‌ای از شمول قانون و قتل دستگیر شدگان، تحت عنوان خودکشی در زندانها گفت:

من ابتدا اجازه می‌خواهم که یک یادآوری به همکاران خودم در مجلس داشته باشم که معمولاً با استناد به اصل 110قانون اساسی قواعد عام حقوقی را استثنا می‌کنیم ما و دستگاهها زیر مجموعه و وابسته به رهبری را از شمول قوانین خارج می‌کنیم

رهبر در برابر قوانین با سایر افراد کشور مساوی است. رهبر معظم انقلاب اخیراً فساد را به اژدهای هفت سر افسانه‌ها تشبیه کردند که هر سرش را که میزنی با سرهای دیگر حمله می‌کند به‌نظر می‌رسد خارج ساختن بخشی از دستگاهها و ایجاد تبعیض و خارج ساختن آنها از شمول قوانین یکی از عوامل فساد زاست.

 

ظرف مدت کوتاهی اخیراً چند نفر از بازداشت‌شدگان اجازه بدهید، چند نفر از بازداشت‌شدگان در زندانها و بازداشتگاهها بدلائل نامعلوم فوت کردند، مقامات قضایی یکبار هم که شده به‌جای توجیه بی‌مبالاتی ضابطان و زندانبانان به وظیفه خود مقرر در اصل 156قانون اساسی عمل بکنند و از حقوق فردی و اجتماعی و آزادی مشروع شهروندان دفاع بکنند. توضیح بدهند که چرا یک کسی که بازداشت میشه سالمن بعد جنازه او رو تحویل خانواده‌اش می‌دهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/09df2a45-2093-4158-8695-fc175f92eab4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات