728 x 90

ادعای پدرخوانده و آن‌روی سکه!

خامنه‌ای و سران سپاه
خامنه‌ای و سران سپاه

وجود مافیای گسترده و فراگیر در یک کشور، حاکی از عمق فساد در ساختار حاکمیتی آن است که به اذعان کارشناسان این فساد اساساً در رأس سیاسی آن حاکمیت نهادینه شده است تا بتواند بر سایر شؤن اقتصادی و اجتماعی چنگ بیندازد. به هر صورت وجود مافیا در یک نظام حاکی از وجود تبهکاریهای سیستماتیک اعم از غارت و قتل و فساد سیاسی در آن است. به همین علت زدن مارک مافیا در جنگهای سیاسی اولین حربه دم دستی است. چه کسانی از این حربه استفاده می‌کنند؟ و چرا؟

زدن مارک مافیا در جنگهای سیاسی، اقدامی نخ‌نما شده برای پدرخوانده‌های مافیا و فرار به جلو آنها برای لاپوشانی حاکمیت کثیف خودشان است. خامنه‌ای بعد از بیرون کشیدن رئیسی از صندوق نمایش انتخابات، در یک فرار به جلوی بسیار دیر هنگام، در روز دهم اسفند تلاش کرد چهرهٔ نظام را موجه جلوه دهد.

 

وی گفت: «رؤسای جمهور را سر کار می‌آورند این مافیاها، آنوقت این مجموعه مافیایی این رژیم مافیایی، احتیاج دارد که در اطراف دنیا یک جاهایی بحران وجود داشته باشد، لذا کانون‌های بحران خلق می‌کند

صرف‌نظر از غارتگری مافیاها در نظام آخوندی که جیب مردم ایران را با چنگالهای نیروی تروریستی قدس برای مزدوران محلی خالی می‌کنند، روزی نیست که در درون خود نظام و در دعواهای باندی تشت رسوایی مافیاهای حکومتی که یک سرشان به سپاه و یک سرشان به بیت خامنه‌ای وصل است از بام نیفتد.

کلان‌دزدیهای مافیای سپاه و بیت خامنه‌ای آن‌چنان زیاد شده و جلوی چشمان مردم قرار دارد که به ناگزیر گوشه‌یی از آنها در جنگ بر سر غارت از ردیفهای مختلف بودجه بیرون می‌زند.

 

در این رابطه سلیمی کارشناس حکومتی روز ۶ اسفند در شبکه ۲تلویزیون رژیم گفت: «من به شما دو سه نکته ظریف بگویم که گفتم مافیا نخواهند گذاشت که نظام ما بودجه‌بندی بشه درست شما در سال۹۷ تا ۹۹ را بروید سورت کنید بالغ بر ۵۰میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰یی به کسانی داده شده به شرکتهایی داده شده از این تعداد ۱۳۱نفر بالای یک و نیم میلیارد دلار ارز گرفتند ۲۵۵مورد ثبت سفارش کردند ولی یک قلم کالا وارد نکردند کجا رفت این ارز ۴۲۰۰یی؟... از ۳۷نفر بالای صد میلیون دلار وام گرفتند، سی و دو نفر هیچ کالایی وارد نکردند، ارز کجاست؟پولش کجاست؟ بین ۴۸نفر ۵۰تا۱۰۰ میلیون دلار ارز گرفتند ۳۱نفر هیچ کالایی وارد نکردند، ۳۵۹نفر بین ده تا پنجاه میلیون دلار ارز گرفتند ۴۲۰۰یی ۲۱۲نفر هیچ کالایی نیاوردند هفت و دو میلیارد دلار ما فقط برای ارز ترجیحی دادیم برای عروسک و سنگ پا و غیره. ». .

 

این که این پولها کجا رفته را هم این کارشناس حکومتی می‌داند و هم مردم ایران. اما آنچه که کاملاً برملا نشده ابعاد نجومی غارت مافیای تحت‌امر نظام ولایت فقیه و دزدی و غارت به‌مثابه راهبرد اصلی باندهای حاکم بر کشور است.

همین کارشناس حکومتی در ادامه گفت: «در چهل سال گذشته حدوداً سه تا عدد می‌خواهم به شما بدهم ببینید رشد سکه ۱۲۸هزار برابر شده تا به امروز طی چهل سال، مسکن صد هزار برابر شده رشدش قیمتش، شاخص نرخ قیمتها کلاً ۳۵۰۰برابر شده یعنی چی؟ یعنی راهبرد کشور»

واقعیت این است که حیطهٔ عمل و دست بازی و قانون گریزی مافیا های وابسته به نظام ولایت فقیه، آن‌چنان است که برای هیچ‌یک از باندهای تبهکار بین‌المللی گفته نشده است. قدرت و دست بازی که سلیمی کارشناس حکومتی در ادامه صحبتش با تلویزیون رژیم به آن اعتراف کرد: «اصلا کشور ما خزانه‌اش کجاست؟ چند تا خزانه‌داریم؟ چون بدانیم چقدر پول داریم چقدر درآمد داریم تا بدانیم. بالغ بر ۳۵۴دستگاه اجرایی اصلاً توی خزانه کشور ما حساب ندارند ندارند و بالغ بر ۵۲۵دستگاه اجرایی در بانک‌های دیگه حساب دارند این گویای چی هست؟

 

این وضعیت در سطح، گویای میزان تام الاختیار بودن دزدها و غارتگران وابسته به حاکمیت است و در عمق حاکی از تعمیق شکاف بین مردم و حاکمیت است که کارگزاران حکومتی با این اعترافات ناگزیر، نسبت به فوران خشم مردم و جارو شدن کل نظام ولایت به یکدیگر هشدار می‌دهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dd90e759-1a06-4be7-9062-61e0d455a75c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات