728 x 90

ادعای احمقانه خامنه‌ای در مورد سرکوب تظاهرات فرانسه توسط مجاهدین!

خامنه ای - عکس از آرشیو
خامنه ای - عکس از آرشیو

ادعای احمقانه و پر سوزوگداز رژیم آخوندی از فرط غیظ و سوزش نسبت به مجاهدین:

- الگوبرداری ماکرون از صدام. مجاهدین ابزار فرانسه برای سرکوب مردم.تروریستها با اجازه رئیس‌جمهور فرانسه مردم را می‌زنند

-دیروز دست‌کم هزار نفر از مردم فرانسه توسط تروریستهایی که فرانسه برای روز مبادا به آنها ملجا داده بود، کتک خورده و بازداشت شده‌اند.

- فرانسه با الگو برداری از رویه صدام و رژیم بعث به ریاست ماکرون دست به ترور مردم خود توسط گروهک تروریستی مجاهدین زده است/ نهادهای حقوق‌بشری و بین‌المللی قبل از کشتار مردم، ورود کرده و مردم فرانسه را نجات دهند!

 

-خامنه‌ای: مجاهدین در آغوش آمریکا قرار دارند، در جلسات گوناگون، در کمیسیونهای کنگره آمریکا شرکت می‌کنند، همین عناصر منافق، همین‌هایی که در اینجا بزرگان را کشتند، علماء را کشتند، دانشمندان را کشتند، سیاسیون را کشتند و انفجارها به‌وجود آوردند، امروز آنجا با آنها هستند. یکی از راهها ایجاد اختلاف در رأس حاکمیتهاست، یکی از کارهایی که اینها می‌کنند این است، آن دستگاهی، آن نظامی که با آنها همراه نیست، سعی می‌کنند در رأس آن اختلاف و شکاف به‌وجود بیاورند، حاکمیت دوگانه درست کنند....

مهر و امضا: علی بن جواد الحسینی الخامنه‌ای

 

بنظر می‌رسد خلیفهٔ ارتجاع در استیصال مطلق در برابر مجاهدین و مقاومت ایران بالکل از ضامن خارج شده و با این قبیل مطالب نشئه می‌شود.

به موازات حرفهای خامنه‌ای، ننگین نامه سیاست روز به تاریخ ۱۸آذر ۱۳۹۷، به فرموده، رکورد تازه‌یی از مضحکه و بلاهت بر جای گذاشته و و برای تسلای خاطر مقام معظم می‌نویسد:

 

این روزها که شاهد تظلم‌خواهی و عدالت‌خواهی مردم فرانسه علیه سردمداران لیبرال هستیم و داد مردم مظلوم بلند شده است، این روزها که فوج‌ فوج و گروه گروه از مردم مظلوم توسط نیروهای دولت ماکرون بدون رعایت حقوق شهروندی و حقوق‌بشر کتک خورده و راهی بازداشتگاه می‌شوند خبر رسیده که فرانسه برای مهار مردم از گروهک تروریستی منافقین کمک خواسته و از آنها برای بازداشت و ضرب ‌و شتم مردم استفاده می‌کند. دیروز دست‌کم هزار نفر از مردم توسط تروریستهایی که فرانسه برای روز مبادا به آنها ملجا داده بود کتک خورده و بازداشت شده‌اند.

... نمونه این رفتار غیرانسانی و خلاف حقوق‌بشری رژیم صدام است که پیش از این نیز بارها از مجاهدین برای سرکوب مردم کشورش و مردم مرزی جمهوری اسلامی ایران بهره گرفته و حتی به آنها اجازه انجام جنایاتی فجیع‌تر از داعش را داده بود….

اما این رویه پیش از فرانسه توسط صدام نیز با هدایت این کشورها صورت گرفته بود، تجمع مجاهدین در پاریس، آن هم در حساس‌ترین دوران تاریخی و در خلال جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران زمینه‌ای برای شروع همکاری مزدوران رجوی با صدام بود. فرانسه که خود از حامیان همه‌جانبه رژیم بعثی در دوران جنگ بودند، بستر‌های مناسبی را نیز برای تسهیل روابط منافقین و صدامیان فراهم کرد...

از دیگر خدمت‌های پاریس به مجاهدین، رفت و آمد‌های سران اطلاعاتی رژیم بعث و دیدار‌های آنها با رجوی بود که منجر به امضای قرارداد صلح بین مجاهدین و بعثی‌ها شد به‌طوری‌که رجوی در این‌باره می‌گوید: «به یاد می‌آورم که در سال ۱۹۸۲ وقتی طارق عزیز به خانه ما در پاریس آمد با یکدیگر قرارداد صلح امضا کردیم و من جلوی خبرنگاران گفتم... خمینی شکست می‌خورد و این مقاومت و مردم (ایران) و عراق هستند که پیروزمندانه از این جنگ خارج خواهند شد.». نکته جالب توجه در صحبتهای رجوی، پوشش خبری امضای قرارداد صلح مجاهدین و بعثی‌هاست که گویای پشتیبانی همه‌جانبه دولت فرانسه از مجاهدین است.

اما انگار حالا فرانسه که حامی دیرینه منافقین بوده است با الگوبرداری از رویه صدام و رژیم بعث! به ریاست ماکرون دست به ترور مردم خود توسط مجاهدین زده است که از همین‌رو می‌طلبد نهادهای حقوق‌بشری و بین‌المللی قبل از کشتار مردم... ورود کرده و مردم فرانسه را نجات دهند!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/df594b05-d864-43d4-b004-3be0e2e8d3b9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات