728 x 90

ادامهٔ بحران بنزین و سراسیمگی رژیم: ۹۵درصد جایگاهها در حال عرضه سوخت با نرخ آزاد هستند

بحران بنزین
بحران بنزین

سالاری مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی: «ما دیروز ۱۵۰۰ تا رو متصل کردیم به سیستم سامانه و نهایتاً اعمال سهمیه‌بندی انجام شده، از دیشب هم تا امروز، ما ۱۵۲۰ اقدام بارگذاری رو انجام دادیم، اما به‌علت قطع سیستم‌های ارتباطی تونستیم ۶۲۸تا ارتباط برقرار بشه و نهایتاً در حال حاضر ۲۱۰۰جایگاه هست که امکان بارگیری و سوخت به‌صورت سهمیه‌بندی وجود داره. ». . (شبکه۱ تلویزیون رژیم... ۸آبان)

 

رئیس صنف جایگاه‌داران: بنزین ۱۵۰۰تومانی در ۳۰درصد جایگاهها و ۹۵ درصد جایگاهها در حال عرضه سوخت با نرخ آزاد هستند (خبرگزاری انتخاب رژیم ۸آبان)

 

وزیر نفت رژیم روی ۵۴هزار پمپ باید نرم‌افزار نصب شود به همین دلیل فرآیند اتصال زمان‌بر است. (سایت اقتصادنیوز۸ آبان)

 

خبرگزاری حکومتی ایسنا در جایگاه‌های اعلام شده برای توزیع بنزین ۱۵۰۰تومانی خبری از بنزین یارانه‌ای نیست و همین موضوع موجب ناراحتی مردم شده است.

پس از گذشت چند روز از اتفاق اختلال در سامانه هوشمند سوخت، این بار دغدغه مردم رسیدن به بنزین ۱۵۰۰تومانی است.

 

روزنامه حکومتی اعتماد: «بنزین فقط یک تلنگر بود» عنوان مطلبی در روزنامه حکومتی اعتماد ۸ آبان است که در آن به فضای انفجاری اشاره کرده و نوشته است: «اگر تحریم‌ها برطرف نشوند و مردم خود را همه‌کاره کشور نبینند و در روابط بین‌الملل‌مان مرتباً تشنج بروز کند از قدرتمندترین دولتها کار چندانی برنخواهد آمد»

«تأخیر جایز نیست» عنوان مطلب روزنامه مستقل امروز ۸ آبان است که در وحشت از فروپاشی نظام، و به‌منظور حفظ آن، به‌صورت خیلی سراسیمه، نسخهٔ تسلیم تمام‌عیار پیچیده و نوشته است: «فرو پاشی اجتماعی رخ داده، در سیاست خارجی کدام حکومتها با ثروت متوسط به بالا، متحد ما می‌باشند و رابطه کدامیک از همسایه‌های ما دوستانه و اطمینان‌بخش است؟»

این رسانه حکومتی در ادامه می‌پرسد: «چرا این‌گونه است؟» و خودش هم پاسخ می‌دهد: «. . افراط در آرمان‌خواهی، عدم واقع‌بینی، رعایت ننمودن اولویتها و فرصت‌سوزی از عوامل مهم می‌باشد» و بالاخره نسخهٔ نجات نظام را در تسلیم تمام‌عیار در پای میز مذاکره پیچیده و می‌نویسد: «اولین اولویت در کشور، تنش‌زدایی در سیاست خارجی و برچیده شدن تحریم‌هاست».

 

کرج — جایگاه‌های سوخت‌گیری همچنان بنزین و گازوئیل آزاد می‌فروشند

شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰

کرج هنوز امکان دریافت بنزین سهمیه‌یی وجود ندارد، کارت سوخت‌ها کار نمی‌کند و بسیاری از مردم پولی ندارند بنزین ۳۰ هزار ریالی بزنند!

یک هموطن در کرج: «آقای جنایتکار باز می‌خوای ملت رو بکشی»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/615f688e-38a3-4047-9ca0-4cea047f14d5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات