728 x 90

ادامه واکنش‌های هیستریک و بهت و سردرگمی رژیم از قطع ۲۷ شبکه تلویزیونی و رادیویی در رسانه‌های حکومتی

قطع شبکه‌های رادیو تلویزیونی رژیم و پخش تصاویر مسعود و مریم رجوی
قطع شبکه‌های رادیو تلویزیونی رژیم و پخش تصاویر مسعود و مریم رجوی

به‌دنبال قطع ۲۷ شبکه تلویزیونی و رادیویی و از دور خارج شدن و انهدام بیش از ۴۰۰سرور دستگاه تبلیغاتی آخوندها با شعارها و پیام‌های درود بر رجوی – مرگ بر خامنه‌ای، واکنش‌های هیستریک و بهت و سردرگمی رژیم، هم‌چنان ادامه دارد.

گزارشی از برخی واکنش‌های جنون‌آمیز آخوندها.

رسانه‌ها و مهره‌ها و کارگزاران رژیم به‌خاطر قطع برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی رژیم و شعار «درود بر رجوی - مرگ بر خامنه‌ای» هم‌چنان در هراس هستند و ابراز وحشت می‌کنند.

روزنامهٔ رسمی دولت رئیسی جلاد: پنجشنبه روز خاصی بود، وقتی تصویر مسعود رجوی در صفحه تلویزیون آمد. ما یادمان آمد که همگی یک «دشمن بزرگ» داریم. دشمنی که هر آنچه مصیبت در ۴۰سال گذشته بر سرمان آمد، پایش در میان بود.

ارگان دولت رئیسی جلاد: این اقدام سازمان مجاهدین یادآوری‌ای بود از جنس یادآوری صبح ۱۳دی ۱۳۹۸ (یعنی) وقتی که قاسم سلیمانی را زدند.

جوان، ارگان وابسته به سپاه: مجاهدین با خرابکاری اخیر سعی کرده‌اند با یک تیر چند هدف را بزنند. فضا را امنیتی، توان مدیران را مستهلک، نیرو‌های زبده و به دردبخور را در یک پروسه امنیتی دچار فرسایش و بدبینی و قوای عصبی رسانهٔ ملی را دچار کندی و گیجی کنند.

روزنامهٔ حکومتی مردم‌سالاری: این‌که مجاهدین می‌توانند این‌طور آنتن مهمترین شبکهٔ تلویزیونی نظام را با این همه خدم و حشم و کنترل، از اختیار خارج کنند، ننگی است که مسئولان نظام باید به‌آن حساسیت داشته باشند!

آخوند همدانی، امام جمعهٔ خامنه‌ای در کرج: نباید به دشمنان نظام فرصت بروز کینه‌هایشان را داد. اگر کوچکترین فرصت و روزنه‌یی ببینند علیه نظام اقدام می‌کنند. خودتان شاهد بودید چطور یک روزنهٔ چند ثانیه‌ای پیدا کردند و زهر خودشان را ریختند. همانها که ۱۷هزار تن از نیروهای نظام را کشته‌اند!

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/83696990-ce0b-42a7-b12d-0cc5738a4edb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات