728 x 90

ادامه محکومیت حمله به سفارت آمریکا در یمن توسط نمایندگان کنگره آمریکا

سفارت آمریکا در صنعا
سفارت آمریکا در صنعا

نمایندگان کنگره آمریکا گرگوری میکس و مایکل مک کال، رئیس و عضو عالی‌رتبه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان، و سناتورهای آمریکایی باب منندز و جیم ریش، رئیس و عضو عالی‌رتبه کمیته روابط خارجی سنا با صدور بیانیه مشترکی حمله حوثیهای وابسته به رژیم ایران به سفارت آمریکا در صنعا، و متعاقب آن آزار و اذیت و بازداشت کارکنان محلی شاغل فعلی و سابق آمریکا را محکوم کردند.
واشنگتن دی. سی روز شنبه ۲۲آبان نوشت، نمایندگان کنگره با صدور بیانیه‌ای گفتند، ما عمیقاً نگران گزارشهایی هستیم که حوثی‌ها به ساختمان سفارت ما در صنعا حمله کرده‌اند و تعدادی از کارکنان محلی آمریکا و کارمندان سابق سازمان ملل را بازداشت و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند. چنین اقداماتی ناقض قوانین بین‌المللی و اصول اساسی حقوق‌بشر است و نباید آنها را تحمل کرد.
حوثی‌ها باید فوراً تمام کارکنان آمریکا و سازمان ملل را آزاد کنند و کارزار تعرض خود را متوقف کنند. عدم انجام این کار غیرقابل قبول است و عواقبی را در پی خواهد داشت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c1ba23b4-71a3-4245-b830-ad547e6301b2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات