728 x 90

تداوم بحران درونی رژیم بر سر پرونده نجفی / علی مطهری : خامنه ای دستور توقف پخش گزارشات تلویزیونی از ماجرای نجفی را داده است

محمدعلی نجفی - وزیر قاتل در حکومت آخوندی
محمدعلی نجفی - وزیر قاتل در حکومت آخوندی
  • رفیق دوست وزیر سابق سپاه: بنظرم از قبل توطئه‌یی علیه او ترتیب داده شده و ایشان گرفتار آن شدند.

علی مطهری عضو مجلس ارتجاع در یادداشتی در حساب اینستاگرامی خود فاش کرد به دنبال رسوایی گزارش تلویزیون آخوندی در مورد دستگیری نجفی خامنه ای دستور توقف این گونه گزارشات تلویزیونی را داده است. مطهری نوشت: «صدا و سیما که معمولاً حوادث جنایی را منعکس نمی‌کند با ذوق‌زدگی و خوشحال از ضربه زدن به رقیب سیاسی به انعکاس کامل آن پرداخت و تنها زمانی که ندایی از مقام رهبری به او رسید دست از این عمل ناجوانمردانه خود برداشت و ناگهان سیر اخبار درباره این حادثه متوقف شد. ظاهراً خود مسئولان این سازمان قبح این گونه رفتارها را درک نمی‌کنند و حتما باید ندایی از بالا برسد».

مطهری در ادامه این یادداشت به ارتباط میترا استاد با وزارت اطلاعات با استفاده از اسم مستعار «پرستو» اشاره می کند و می افزاید:‌ «از اخبار رسیده و خصوصا سخنان خود آقای نجفی معلوم شد که افرادی در کشور پرستوهایی دارند که گاهی بر گرد سیاسیونی که منتقد یا مخالف به شمار می‌روند به پرواز درمی‌آورند و آنگاه فیلم و عکس تهیه می‌کنند برای بستن دهان او و حذف وی از صحنه سیاست».

پاسدار محسن رفیقدوست، سرکرده سابق سپاه پاسداران روز ۱۲خرداد،در اعتراف به مهندسی بودن جریان وزیر قاتل و زن اطلاعاتی گفت این یک توطئه است. وی گفت: من فکر می‌کنم توطئه‌یی علیه او از قبل ترتیب داده شده و ایشان گرفتار آن شدند.

یک کارشناس حکومتی در گفتگو با خبرگزاری حکومتی ایسنا گفت:  «در موارد متعددی شاهد این بودیم که صداوسیما چهره افراد متعددی که مرتکب جرم شده‌اند را نشان نداده یا اسم آنها را مطرح نکرده است زیرا سیستم قضائی اجازه این کار را نداده در حالی که افکار عمومی به شدت تمایل داشته اسم مجرمان را بداند و تصویر آنان را ببیند. اما در موضوع آقای نجفی باز هم دچار پارادوکس شدیم در حالی که تا زمانی که جرم فرد از سوی سیستم قضائی محرز نشود اجازه پخش تصویر یا انتشار اسم او وجود ندارد».

وی در مورد رسوایی گزارش تلویزیون آخوندی افزود: «وقتی خبرنگار صدا و سیما اسلحه در دست می‌گیرد و همه چیز را به نفع یک جناح مشخص مدیریت می‌کند، موجب شکل‌گیری شایعه می‌شود... ما گاهی اوقات با برخی افراد در رفتار، برنامه‌ها، مسائل و موقعیت‌های سیاسی او مبارزه می‌کنیم و در برخی موارد چون سلاحی در دست نداریم این مبارزه را با زندگی و مسائل شخصی یک فرد ادامه می‌دهیم».

از سوی دیگر، روزنامه حکومتی وطن امروز از باند خامنه‌ای روز ۱۲خرداد نوشت: شلیک نجفی در ساختمان ۱۷۰۲ تنها شلیک به قلب میترا استاد نبود، او به قلب اصلاح‌طلبانی شلیک کرد که با وجود انذارها او را بر صدر نشاندند؛ اکنون خوب است رسانه‌های اصلاحاتچی با دفاع ناشیانه از یک قاتل، بیش از این به جسد اصلاحات شلیک نکنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6d813df8-c0b9-4d1e-b598-20ae86829c2d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات