728 x 90

ادامه ترس و نگرانی سرکردگان ولایت بحرانزده خامنه‌ای از پیآمد ریزشها و تحریم سراسری

نمایش انتخابات
نمایش انتخابات

ترس و نگرانی سرکردگان ولایت بحرانزده خامنه‌ای از پیآمد ریزشها و جنگ گرگها در سیرک انتخاباتی و تحریم سراسری، هم‌چنان ادامه دارد. این در حالیست که برخی از ناظران خارجی از شرکت پایین مردم در انتخابات رژیم به‌عنوان ماده‌ترین شکست برای سران رژیم ایران و خطر خیزشهایی مشابه آبان ۹۸ سخن به میان می‌آورند

پاسدار اشتری، سرکرده نیروی انتظامی رژیم در ادامه اظهارات ترس‌آلود و سرکوبگرانه قبلی خود بار دیگر اعلام کرد علاوه بر نیروها و مزدوران تحت‌امر خودش، از ظرفیت بسیج نیز برای امنیت نمایش انتخاباتی استفاده می‌کند.

وی هم‌چنین گفت: مسئولیت نیروی انتظامی برگزاری بهتر انتخابات پیش رو است. (تلویزیون شبکه یکرژیم ۱۱خرداد)

پاسدار رحیمی سرکرده نیروی انتظامی رژیم در تهران نیز گفت: اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین خلل امنیتی و انتظامی در انتخابات ایجاد شود، دشمنان و معاندان همه تلاش خود را بکار بسته‌اند تا این انتخابات با استقبال جمعی مواجه نشود. (خبرگزاری ایرنا رژیم۱۱ خرداد)

آخوند احمد خاتمی عضو هیأت‌رئیسه خبرگان و شورای نگهبان ارتجاع گفت: از آغاز، دشمنان تمام تلاش و آرزویشان این بود که انتخابات در فضای سرد صورت بگیرد و از انتخابات استقبال نشود. لیکن این دوره انگیزه بیشتری دارند در این‌که این انتخابات را بی‌رمق برگزار کنند. آنچه مایه تأسف است برخی در داخل ادامه آن نغمه را دادند و سعی در سرد برگزار کردن انتخابات دارند.

آخوند احمد خاتمی در مورد جنگ‌وجدال پس از سلاخی شورای نگهبان گفت: در مورد رد صلاحیتها، یکی برخورد وقیحانه‌ای بود که شورای نگهبان را فحش باران کردند و هم‌چنان دارند به شورای نگهبان فحش می‌دهند. (سایت اعتماد آنلاین رژیم۱۱ خرداد)

فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس و از کاندیداهای سلاخی شده شعبده انتخابات، نیز با وحشت گفت: (باید) مراقب برخی تحریک کنندگان و حربه دشمنان برای مایوس کردن و القای ناکارآمدی نظام و عدم شرکت در انتخابات (باشیم). (خبرگزاری ایرنا رژیم۱۱ خرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2800d506-5187-45d5-b8d4-97c0999dc6e6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات