728 x 90

ادامه اعتصاب و خروش کارگران نیشکر هفت‌تپه +عکس و فیلم

شوش.ادامه اعتصاب کارگران نیشکر هفت تپه
شوش.ادامه اعتصاب کارگران نیشکر هفت تپه

سه‌شنبه ۲۸مرداد، کارگران هفت‌تپه در ادامه اعتصاب و تجمع در مقابل فرمانداری شوش روی ادامه اعتصاب تا رسیدن به مطالباتشان تأکید کردند . در این تجمع یکی از کارگران سخنرانی کرد.

-هفت‌تپه

صحبت‌های کارگر:

خطاب به کسانی که در اعتصاب شرکت نکرده‌اند و در خانه نشسته اند: حقوقی که می‌گیری از گلویت می‌رود پایین. ارزشش را داری یا خیانتکاری . شما که توی خانه نشستی. فیش حقوقت را امشب که می‌خوابی فکر بکن که چه زحمتی کشیده‌ای که این حقوق را به تو داده‌اند.

گلگی بعدی به رسانه هاست . متأسفانه اسد بیگی که بیانه می‌دهد، رسانه‌ها منتشر می‌کنند. فردا هم اگر حقوق دادند، سریع رسانه‌ها منتشر می‌کنند، ولی زحمات ۶۵روزه این بچه‌ها (اعتصاب منظور است) منتشر نشده.

گلگی بعدی به حسن بیک است یک سؤال تاریخی است.

همیشه در تاریخ قید شده که فلان پادشاه چگونه به سلطنت رسید. ما هم ای حسن بیک میدونیم که چطوری به سلطنت رسیدی. آیا حسن بیک از جانب روحانی و جهانگیری به سلطنت رسید؟‌جمعیت بله .

تو مثل اسلحه بودی که جهانگیری و روحانی بکارت گرفت. بر همه ما روشن است که اسد بیک دست پرورده روحانی و جهانگیری است.

این را بدون ای اسد بیک برای بار سوم. اگر این حقوق را پرداخت کردی که هیچ، حقوق دوم را هم پرداخت کنی که هیچ. تا آخر سال هم که حقوق را پرداخت نکنی ما همه کارگران اینجا هستیم . همه اینجاییم، قوه قضاییه همه ما اینجاییم. به یک شرط، خلع ید از حسن بیک.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e14229c4-60f8-46c7-8871-c8e561c51c7f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات