728 x 90

ادامه اعتراض مردم خشمگین غیزانیه اهواز در اعتراض به نبود آب

مردم خشمگین غیزانیه اهواز در اعتراض به نبود آب
مردم خشمگین غیزانیه اهواز در اعتراض به نبود آب

روز پنجشنبه ۸اردیبهشت، مردم مظلوم و تشنه لب غیزانیه، از بابت تیراندازی به فرزندانشان، به اعتراضاشان ادامه دادند. این هموطنان هنوز نیز در بی‌آبی به‌سر می‌برند و به‌جای رسیدگی فوری به مشکل آنان، حکومت دزد خامنه‌ای با گلوله پاسخ آنان را می‌دهد. هموطنان عرب غیزانیه می‌پرسند با چه منطقی و چرا به ما تیراندازی کردید؟

یکی از این شهروندان می‌گوید:

«‌خطاب من به استاندار شریعتی است. مردم ستمدیده و مظلوم خوزستان، گلایه‌ای و غیض و غضبی هست از طرف ما مردم خوزستان، به‌جای این‌که مسئولان ناکارآمد جلویشان گرفته شود و بازخواست شوند که چرا آب را به غیزانیه نرساندند، من سؤال دارم که چه کسی دستور تیراندازی بر علیه مردمانی که از حقشون مطالبه گری می‌کنند را داده ... ».

هموطن دیگری گفت:

«آب نداریم خودمان را بشوییم. مسجد می‌رویم آب برای وضو نداریم. خانه می‌رویم آب نداریم. این بیماری کرونا هم ما رو درگیر کرده. از کجا آب بیاوریم که خودمان را بشوییم؟

فرزندم شهید شده، حقوقی که بنیاد می‌داد، ۶ماه است که قطع کرده‌اند، چیکار کنیم؟ چیکار کنیم؟ چی میخواییم مگر؟ آب برای خوردن و زراعت... آیا این دزدان و غارتگران زبان خوش این مردم نجیب را می‌فهمند؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/09d99db3-e417-49a7-894b-b9846c86b9fe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات