728 x 90

اد رویس: رژیم ایران از پول برجام برای کمک به حزب‌الله لبنان استفاده کرده است

اد رویس رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا
اد رویس رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا

اد رویس، رئیس کمیته امورخارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه 29فروردین در جلسه استماع درباره سیاست‌های آمریکا در خاورمیانه از جمله گفت:‌ رژیم ایران از پولی که از طریق برجام به‌دست آورده برای کمک به حزب‌الله لبنان استفاده می‌کند. وی افزود:‌ رژیم ایران بحران انسانی در یمن را با حمایت از شبه‌نظامیان حوثی بدتر کرده است. رئیس کمیته امورخارجی مجلس نمایندگان آمریکا تأکید کرد اگر آمریکا در خاورمیانه فعال نباشد، محققاً رژیم ایران از این امر سوءاستفاده خواهد کرد.

اد رویس افزود:‌ توافق اتمی رژیم ایران مشکلات جدی دارد. فرانسه، انگلستان و آلمان باید در کنار ما قرار گیرند....

وی از حمله علیه رژیم سوریه حمایت کرد و گفت: امیدواریم که دیکتاتور سوریه پیام  حملات هوایی را بگیرد، درصورتی‌که وی پیام را نگیرد، من هیچ شکی ندارم که حملات بعدی صورت خواهد گرفت...

دیوید ساتر فیلد مشاور ارشد وزیر امور خارجه آمریکا در امور عراق در جلسه استماع روز چهارشنبه کمیته امورخارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفت:‌ دخالت شرورانه رژیم ایران در منطقه کماکان تهدیدی برای متحدان ما مانند اردن و اسراییل بوده و عامل تشدید خشونتها در سوریه و یمن است که اینکار از طریق سپاه پاسداران صورت می‌گیرد. شبه‌نظامیان حوثی‌ در یمن مکرراً از تکنولوژی موشکهای بالستیک و کروز رژیم ایران برای تهدید عربستان استفاده کرده‌اند.  

همان‌طور که گفتم، رژیم ایران از درگیریهای منطقه‌ای و بی‌ثباتی در منطقه استفاده می‌کند تا نفوذ خود را گسترش دهد و همسایگانش را تهدید کند. ما روی خنثی‌ کردن دخالت رژیم ایران، به‌خصوص حمایت  این رژیم  از تروریسم و شبه‌نظامیان، جنگ سایبری، موشکهای بالستیک و بکارگیری نیروهای نیابتی متمرکز هستیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0b71b9f1-d731-46e2-82de-c27ba5c4048d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات