728 x 90

اخراج شمار دیگری از سرکردگان سپاه پاسداران از اینستاگرام / مسدود شدن صفحه دو امام جمعه رژیم و فرمانده سابق قرارگاه موسوم خاتم سپاه

مسدود شدن حسابهای سرکردگان و نهادهای رژیم در اینستاگرام
مسدود شدن حسابهای سرکردگان و نهادهای رژیم در اینستاگرام

اینستاگرام از روز سه‌شنبه ۲۷تا ۲۹فروردین۹۸ بعد از اجرایی شدن نامگذاری سپاه پاسداران در لیست تروریستی آمریکا صفحات شماری از پاسداران، ارگانها و سرکردگان سرکوبگر رژیم آخوندی را مسدود کرده است.

 

تعدادی از این صفحات که طی روزهای گذشته مسدود شده است عبارتند از: 

  1. عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی موسوم به خاتم
  2. فرهاد نظری فرمانده سابق نیروی انتظامی
  3. حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه
  4. حبیب شهسواری فرمانده سپاه آذربایجان
  5. محمد تقی اصانلو فرمانده قرارگاه موسوم به حمزه... شمال غرب- دو حساب از وی بسته شده است
  6. عابدین خرم فرمانده سپاه موسوم به عاشورا
  7. روح الله نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه دو حساب وی بسته شده است
  8. غلام عسگر کریمیان معاون آموزش نیروی زمینی سپاه
  9. فتح الله جمیری فرمانده سپاه موسوم به الغدیر استان یزد
  10. یدالله بوعلی فرمانده سپاه موسوم به فتح استان کهگیلویه و بویراحمد
  11. علی‌اکبر رائفی‌پور تحلیلگر رژیم
  12. عبدالله ملکی مدیر کل حفظ و نشر ارزشهای جنگ ضدمیهنی مازندران
  13. حسن عباسی تحلیلگر رژیم
  14. سعید قاسمی از سرکردگان سپاه
  15. قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس
  16. محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران
  17. محمدباقر قالیباف شهردار سابق رژیم و از فرماندهان سپاه
  18. محمدحسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم
  19. عزت‌الله ضرغامی ‏رئیس سابق صدا و سیمای رژیم
  20. امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه
  21. یحیی رحیم صفوی مشاور عالی نظامی خامنه‌ای
  22. علی فضلی فرمانده لشگر ۱۰موسوم به سیدالشهدا
  23. محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه
  24. پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت رژیم
  25. هواداران محسن رضایی
  26. احمد امیر آبادی فراهانی نماینده مجلس از قم
  27. علی فدوی معاون هماهنگ‌کننده سپاه
  28. ژنرال پرس متعلق به سپاه پاسداران
  29. غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج
  30. ارتش و سپاه پاسداران
  31. سپاه پاسداران
  32. تیم خبری مقاومت تا ظهور
  33. ایران سپاه
  34. مزدوران افغانی موسوم به فاطمیون وابسته به نیروی تروریستی قدس
  35. صفحه موسوم به گروه جهادی "شهید بقایی" بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  36. دختر قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس
  37.  پاسدار خادم سیدالشهدا سرکرده قرارگاه ضدکربلا
  38. پاسدار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران
  39. رستم قاسمی فرمانده سابق قرارگاه خاتم سپاه
  40. مسعود مهدوی امام جمعه رژیم در الوند
  41. محمدتقی پورمحمدی امام جمعه رژیم در مراغه

 

اینستاگرام همچنین پست‌های مربوط به سپاه پاسداران در صفحه امیر عبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس رژیم آخوندی در امور بین‌الملل را حذف کرد.

 

 

خبرگزاری رسمی رژیم آخوندی روز چهارشنبه۲۸فروردین نوشت: «از صبح سه‌شنبه تعدادی از صفحات اینستاگرامی منتسب به برخی از مقامات نظامی و حتی دولتی فعلی و سابق کشور، از جمله باقری فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح، جعفری فرمانده کل سپاه پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس، فدوی معاون هماهنگ‌کننده سپاه، سلامی جانشین فرمانده کل سپاه قالیباف شهردار اسبق تهران،عزت الله ضرغامی رئیس اسبق صدا و سیما و کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح بسته شده است. همچنین صفحات دیگری که با نام سپاه پاسداران و سپاه قدس در اینستاگرام فعالیت می‌کردند بسته شده است».

 

خبرگزاری رسمی رژیم با غیظ و سوزش بسیار نوشت: «صفحه اینستاگرام سازمان مجاهدین خلق باز است اما اینستاگرام صفحات مسئولان سپاه را به‌دلیل تروریستی بودن بسته است. هر تحلیلی در دنیایی که جای جلاد و شهید همیشه جابجاست دیگر زیاده می‌نماید».

 

خبرگزاری رسمی رژیم به حرفهای خامنه‌ای در ۱۴خرداد ۹۶بر سر گور خمینی جلاد اشاره دارد که با سوزوگداز بالا گرفتن جنبش دادخواهی و شعارهای نه شیاد و نه جلاد در تحریم شعبده انتخاباتی رژیم گفت من توصیه می‌کنم به کسانی که اهل فکرند و تأمل هستند راجع به دهه شصت قضاوت می‌کنند جای شهید و جلاد عوض نشود.

 

بستن حساب سپاه پاسداران و سرکرده آن و فرمانده نیروی تروریستی قدس در شرایطی است که طی ماههای اخیر هزاران حساب متعلق به ارتش سایبری رژیم به‌خاطر کارزار دروغپراکنی در فضای مجازی توسط شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر، فیس‌بوک و اینستاگرام تعطیل شده‌اند.

 

در بهمن‌ماه گذشته شرکت فیس‌بوک ۷۸۳صفحه، گروه و حساب کاربری وابسته به رژیم ایران را که رفتار هماهنگ‌شده‌ای داشتند را از شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و اینستاگرام حذف کرد.

 

توئیتر که یکی از بزرگترین پلتفرمهای شبکه اجتماعی در جهان را دارد، در ۳۰مرداد ۹۷در دوازدهمین گزارش شفاف‌سازی‌اش اعلام کرد که از ماه اوت سال ۲۰۱۵تا دسامبر سال ۲۰۱۷میلادی، ۱.۲میلیون حساب کاربری و اکانت در توئیتر با محتوای تروریستی و ترویج اقدامات خشونت‌آمیز، بسته شده یا به‌حالت تعلیق درآمده‌ است. بخشی از این حسابها متعلق به ارتش سایبری رژیم آخوندی بودند.

 

در شهریورماه ۹۷شرکت توئیتر ۷۷۰حساب توئیتری متعلق به رژیم ایران را بست و اعلام کرد آنها حسابهای جعلی جهت تبلیغات دولتی و پخش اطلاعات و تبلیغات دروغ است. همزمان شرکتهای فیس‌بوک و اینستاگرام و گوگل نیز حسابهای مشابه مربوط به رژیم ایران را بستند. شرکت توئیتر در ۱۷اکتبر ۲۰۱۸، توئیتهای این ۷۷۰حساب را که ۱،۱۲۲،۹۳۶عدد می‌شد همراه با عکسها و فیلمهایی که ضمیمه توئیتها بود، به‌صورت سرجمع منتشر کرد.

 

خبرگزاری رویترز نیز در یک گزارش ویژه از لندن و واشنگتن درباره کارزار اطلاعات گمراه‌کننده در سطح جهانی از جانب رژیم ایران که در تاریخ ۷شهریور۹۷تحت عنوان عملیات نفوذ رژیم ایران بزرگتر، مستمر و جهانی می‌شود اعلام کرد: به‌دنبال این‌که فیسبوک و شرکتهای دیگر اعلام کردند که، چندین حساب رسانه‌های اجتماعی و وب سایتهایی را پیدا کرده‌اند که بخشی از یک پروژه رژیم ایران هستند، که تلاش می‌کند مخفیانه بر افکار عمومی سایر کشورها، تأثیر می‌گذارند؛ تحلیلگران رویترز ۱۰سایت دیگر و دهها حساب رسانه‌های اجتماعی را در فیس بوک، اینستاگرام، توئیتر و یوتیوب، شناسایی کرده‌اند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران در اطلاعیه‌یی به تاریخ ۵شهریور ۹۷ با عنوان «ماشین عظیم سایبری آخوندها زمینه‌ساز ترور و سوخت رسان به مماشات است»، اعلام کرد:

مقاومت ایران ضمن استقبال از بستن برخی از حسابها و صفحات فاشیسم دینی حاکم بر ایران بر روی فیس‌بوک، توئیتر، اینستاگرام و گوگل، بر ضرورت مقابله همه‌جانبه با تروریسم اینترنتی رژیم آخوندی تأکید می‌کند و از شبکه‌های اجتماعی و دیگر نهادهای اینترنتی مانند ویکی پدیا می‌خواهد عوامل رژیم آخوندی را که با استفاده از سیاست مماشات این شبکه‌ها را مورد نفوذ و سوء‌استفاده قرار داده، به‌طور کامل پاکسازی کنند. این لازمه تضمین جریان اطلاع‌رسانی آزاد و مقابله با تروریسم دولتی است که مرکز آن فاشیسم دینی حاکم بر ایران است.

اطلاعیه دبیرخانه شورا می‌افزاید: ماشین عظیم سایبری آخوندها توسط سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات با هزینه‌های کلان از اموال مردم محروم ایران و به‌کار گرفتن هزاران پاسدار و بسیجی و هکرِ وابسته به آنها اداره می‌شود، و کار کرد آن گمراه سازی، پمپاژ اطلاعات دروغ، شیطان‌سازی علیه مقاومت و منحرف کردن جریان اطلاع‌رسانی آزاد است. رژیم آخوندی به این و سیله درصدد است از یک‌سو به سیاست مماشات سوخت برساند و از اتخاذ یک سیاست قاطع علیه رژیم جلوگیری نماید و از سوی دیگر به زمینه‌سازی برای تروریسم علیه مجاهدین و مقاومت ایران بپردازد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f9040951-990a-4d09-bd43-4dcbe8b36fe5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات