728 x 90

اختلالهای سامانه‌های وزارت ارشاد رژیم بیشتر از یک ماه است که ادامه دارد

از دسترس خارج شدن سامانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد رژیم
از دسترس خارج شدن سامانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد رژیم
  • خبرگزاری حکومتی ایستنا ۲۵فروردین طی گزارشی از وضعیت سامانه‌های وزارت ارشاد رژیم نوشت: مشاهدات کاربران وزارت ارشاد نشان می‌دهد که برخی از وبسایت‌های آن (پس از انهدام و از دور خارج شدن صدها سرور و کامپیوتر در ۲۳اسفند گذشته) هنوز با مشکل مواجه هستند و برخی از سامانه‌های دیگر این وزارتخانه نیز اخیراً مورد حمله هکرها قرار گرفته است.
  • ایستنا گزارش کرد: در این ویدیوها تصاویری از این وبسایت و دامنه‌های مرتبط وجود دارد که در آن تصویری از گروه مجاهدین به چشم می‌خورد. تمام آرشیو این وبسایتها با اختلال در دسترسی مواجه شده و صحبت‌های رسمی کمی در این مورد از سوی وزارت ارشاد صورت گرفته است.
  • ایستنا: اختلال یک ماه است که گریبانگیر وزارت ارشاد شده و هنوز برطرف نشده است.

 

خاطرنشان می‌شود از ساعت ۹.۳۰صبح روز ۲۳اسفند سامانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد رژیم از دسترس خارج شد و در صفحه اول آنها تصاویر مسعود و مریم رجوی با شعار درود بر رجوی و عکس ضربدر خورده و باطل شده خامنه‌ای با شعار مرگ بر خامنه‌ای جایگزین شد.

تا ساعت ۱۱صبح به‌وقت تهران ۶۲سامانهٔ وزارت فرهنگ و ارشاد ولایت فقیه از دور خارج و دی‌فیس شد.

تا ساعت ۱۱صبح ۷۷سرور و بیش از ۲۸۰کامپیوتر وزارت فرهنگ و ارشاد رژیم از دور خارج شد.

سرورهای وزارت سانسور و سرکوب آخوندی تسخیر شد و شعارهای مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی در کلیه صفحات به‌چشم می‌خورد.

سامانه‌های کارت صلاحیت تدریس مربیان، سامانه اقامه نماز، سامانه ایثارگران، سامانه زیرساخت مدیریت فرهنگ ارشاد و کردستان ساماندهی در شمار ۶۲سامانه از دور خارج شده بودند.

بیشتر بدانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5852ad6f-25c0-4c0b-89f7-2bc629556a7c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات