728 x 90

اختصاص ۲۵۰میلیارد تومان برای تبدیل زیرزمین قبر خمینی ملعون به موزه

قبر خمینی ملعون
قبر خمینی ملعون

در شرایطی که خامنه‌ای حاضر نیست از ثروتهای عظیم غارت شده از مردم ایران، کمترین بودجه‌یی برای مقابله با کرونا اختصاص دهد و مردم و زحمتکشان را بی‌دریغ به قربانگاه می‌فرستد، رژیم آخوندی با اختصاص یک بودجه هنگفت ۲۵۰میلیارد تومانی، قصد دارد زیرزمین قبر خمینی ملعون را به موزه تبدیل کند.

رسانه‌های رژیم به‌نقل از مدیرکل امور موزه‌های رژیم نوشتند: موزه جدید ۲۵هزار متر مربع است و راه‌اندازی این موزه در گام اول ۲۵۰میلیارد تومان هزینه دارد و قرار است در روزهای آینده در قالب یک تفاهم‌نامه رسمی اعلام شود.

اختصاص بودجه هنگفت به زیرزمین قبر خمینی و طرح انتقال برخی اجناس نفیس موزه ملی به آنجا، در حالیست که سرقت اشیاء قیمتی و نفیس موزه‌های ایران توسط عوامل رژیم، از جرایم ضدایرانی آخوندها و یکی از مظاهر بارز فساد حکومت است.

در تازه‌ترین خبر، رسانه‌های رژیم روز ۱۴مرداد از گم و گور شدن آلبومهای ارزشمند کاخ گلستان خبر دادند.

خبرگزاری حکومتی ایسنا نوشت: یکی از آلبوم‌های تاریخی کاخ گلستان که از آلبوم‌های غنی این مجموعه و متعلق به دوره ناصری (قاجار) بوده، مفقود شده است.

این منبع افزود: پیش از این نیز آثار تاریخی در کاخ گلستان به سرقت رفته بود. از جمله پنج سال قبل دو گلدان در آن مجموعه مفقود شد که بعد‌ها خبر دقیقی از سرنوشت آنها منتشر نشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cecedd5b-2778-4a11-9fa2-96a842d2db27"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات