728 x 90

احمدی‌نژاد:‌ مقامات ارشد یک جانبه مشغول ثروت‌اندوزی و بازیهای کثیف قدرت شده‌ اند

احمدی نژاد
احمدی نژاد

احمدی‌نژاد روز چهارشنبه  23اسفند 96 طی بیانیه‌یی در واکنش به دستگیری حمید بقایی معاون خود در زمان ریاست جمهوری، دستگاه قضاییه را بار دیگر مورد حمله قرار داد و آنها را پیشانی سفیدان فساد معرفی کرد.

در قسمتی از بیانیه احمدی‌نژاد آمده است:‌ مستحضر شدید که در پی چند ماه اجرای یک نمایش سخیف، شرم‌آور و طولانی تحت عنوان دادرسی، بالاخره (بقایی) ... را در آستانه نوروز و بهار به بند کشیدند. از مهرماه و قبل از شروع رسیدگی فرمایشی، گفته بودند که در پایان اسفند ماه بقایی را دستگیر و زندانی خواهند کرد. حکم از قبل صادر شده بود.

  دستگاه قضایی که باید حافظ حقوق ملت و مجری عدالت باشد در بدترین شرایط تاریخ خود به‌سر می‌برد. اجزاء اصلی آن منصوب و مطیع رئیس فاقد صلاحیت قانونی آن هستند و استقلال قاضی عملاً از بین رفته است. مقامات ارشد آن دستگاه با نگاه سیاسی، همه قوانین و حتی مقرراتی که خودشان وضع کرده‌اند و شرف قضایی و بالاتر از آن شرف انسانی را آشکارا زیر پا می‌گذارند. در حالی که خودشان از متهمان درجه یک فساد هستند، به دروغ مدعی مبارزه با فساد هم شده‌اند.

-  با اهداف و انگیزه‌های سیاسی، با هر کس که مزاحم منافع نامشروع خود تشخیص دهند به‌راحتی برخورد می‌کنند و بی‌نیاز از ارائه مستند قانونی ادعاهای واهی خود را به‌عنوان سند، منظور و مردم را محکوم و زندانی می‌کنند. هیچ مرجعی نیز برای شکایت مردم از ظلم آنها وجود ندارد.

احمدی‌نژاد افزود:‌  عناصر حاکم بر دستگاههای حکومتی، آشکارا از مسیر ملت جدا شده‌اند و به جای خدمتگزاری و دفاع از حقوق ملت و تلاش برای پیشرفت کشور، به‌دنبال توسعه و تثبیت سلطه خود بر کشور و مردم و منابع ثروت ملت‌اند. در این موضوع، چپ و راست و همه جناح‌ها متحد، شریک و همسو هستند.

شاهدید در نظامی که باید مظهر عدالت، پاکی و مهربانی باشد، هیچ مرجعی برای تظلم و شکایت از ستم دستگاههای حکومتی در برابر مردم وجود ندارد. مقامات ارشد با هم‌اند و شما، مردم و خدا را فراموش کرده‌اند و یک جانبه مشغول ثروت‌اندوزی و بازیهای کثیف قدرت شده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ca8348b6-7f0a-4a18-829f-e5ea2e990f63"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات