728 x 90

احمد توکلی: با استیضاح روحانی موافقم، در ایران وضعیت فاجعه است

احمد توکلی
احمد توکلی

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت رژیم از طرح سؤال مجلس از آخوند روحانی حمایت کرد و گفت: «بنده با استیضاح رئیس‌جمهور بیشتر موافق هستم. رئیس‌جمهور در حال نزدیک کردن کشور به لبه پرتگاه است».
وی در گفتگو با سایت حکومتی نامه نیوز ۱۵تیرماه گفت: «ما با تابوکردن برخی مسائل مثل طرح سؤال از رئیس‌جمهور یا استیضاح، از آنها فرار می‌کنیم».
احمد توکلی درباره لزوم سؤال از آخوند روحانی در ماه آغازین کار مجلس جدید رژیم گفت: «صددرصد موضوعیت دارد چون رئیس‌جمهور در حال نزدیک کردن کشور به لبه پرتگاه است. هر کشوری در دنیا به بحران ارزی می‌خورد کاهش ارزش پول ملی‌اش بین 25 تا 50درصد می‌شود اما در ایران وضعیت فاجعه است».

خاطرنشان می‌شود امروز یکشنبه ۱۵تیر جلسه مجلس ارتجاع با حضور ظریف به تشنج کشیده شد و اعضای مجلس ارتجاع ظریف را دروغگو خطاب کردند. کریمی قدوسی و تعدادی از اعضای مجلس ارتجاع شعار مرگ بر دروغگو علیه ظریف سر دادند.

جواد ظریف خطاب به باندهای رقیب گفت: همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم.
وزیر خارجهٔ رژیم امروز (۱۵تیر۹۹) در مجلس ارتجاع با نگرانی از عواقب جنگ گرگها گفت: «سیاست خارجی حوزهٔ دعوای جناحی و گروهی نیست. سیاست خارجی در حوزه اختیارات رهبری است و سیاست‌های کلی نظام در حوزهٔ سیاست خارجی را ایشان تعیین می‌کنند بدانید همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم، همه ما با هم هستیم. آمریکا، لیبرال، اصلاح طلب، اصول‌گرا، انقلابی و غیر انقلابی نمی‌شناسد. همه با هم در این کشتی هستیم».
هنگام صبحتهای ظریف در مجلس ارتجاع، تعدادی از اعضای مجلس با فریاد سعی در ایجاد اختلال در صحبت‌های او را داشتند...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/50955863-12ae-420f-bbef-35b2839d0542"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات